2010. október 5., kedd

legalább papíron..


most csak tömören(szunnyadó vulkán vagyok)..

papíron már van gyerektartás(helyszínen jogerőre emelkedett végzéssel)..gyakorlatban pedig kezdhetem a huzavonát a végrehajtással..
ez is valami..

egyébiránt nem tört össze a dolog(bár az a bírósági szocreál kockaépület maga a tömény borzalom)..
és a tárgyalóból az előttünk kiviharzó pár éppen a régi szembeszomszédaink voltak(mennyi ennek a matematikai valószínűsége)..
azért azt gondolom,az,hogy sikerült anyázás és egymás szembehányása nélkül mindezen átesnünk,az már maga eredmény..
(bár aki velem konfliktusba képes kerülni,az előtt le a kalappal..
birkatürelmem már már abnormális..)

ma pedig valószínűleg poszttraumás stressz vett erőt rajtam,mert csak vagyok itt,mint hal a szatyorban..
nézek ki a fejemből igen bambán..
nem vagyok képes alkotó vagy építő jellegű tevékenységekre..
viszont roppantul lefoglal,hogy ki kapcsolhatta le a lámpát ott fent,ha éjszakai sötétség van fényes nappal..
és azt nézegetem ebben a szürkületi zónában,hogy a kiflire  összegömbölyödött vörös cicánknak milyen meghatóan rózsaszínű a kis orra..

és két órába telt,mire végigolvastam a kedvenc blogjaimat...(mikor gyűlt össze ennyi,magam sem értem)..
hogy kivel hogysmint esett mostanában..(részegségek,szülések,szakítások)..
húznom kell a listán..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése