2010. október 7., csütörtök

eltemetett életem..



szerintem feledékenységből diplomázhatnék..
rémlett nekem,hogy egyszer valamikor félbehagytam itt egy blogot(egy még régebbiről konkrét emlékem van,hogy véletlenül töröltem..több évnyi írásom szállt el akkor)..
de erről a blogról valahogy teljesen elfeledkeztem..

most a nagy gépemen randalírozok,és szonjám régi blogjában ott a link..anyukám blogja..
nafene..
nézzük csak meg..

és yes..
ott van 2006-ból jónéhány bejegyzés..
és ezek szerint két blogom van itt,csak nem tudtam róla:D
mondjuk persze,hogy se jelszóról se semmi egyébről fogalmam sincs,így az már így marad,ahogy van..torzóban..

elég vicces a régi boxos nyűglődéseimet olvasni..
és olyan randikat,amikre nem is emlékszem..
hjjajj..mennyire szita a fejem..

bár szerintem csak szelektál a memóriám..
sok sok mindent kidobál,amire nincs szükségem..
sokszor embereket is:))

mivel annak idején drága j. biztatására rengeteg társkeresőre regisztráltam,és persze a feléről azt sem tudom,mi volt..egyet kettőt használtam max..
így értelemszerűen ki sem jelentkeztem valószínűleg..
pluszban ez a most megtalált máig létező régi blogom..
(és persze sehová sem ismert jelszavaim miatt már megszüntetni sem tudom mindezt)..

úgy tűnik,hogy van a neten egy másik fiktív életem..
társkeresőkkel..bloggal..
ami valahol én vagyok..
hiszen én alkottam őket valamikor..
csak éppen már semmi de semmi közöm hozzájuk..
fényévekre vagyok mindezektől..

mindenesetre kicsit felemás érzés..
és valahol félelmetes is..

ott vannak eltemetve lábnyomaim a végtelen információs sztrádán most már örökre..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése