2010. október 9., szombat

égi fény..



egy lázas,csendben végigszuszogott 10 órás alvás után úgy ébredtem,mint aki puha vattával van körülvéve..
egy kis tompa fáradtság maradt csak belőle..
és valamiféle felfokozott érzékelés..
minden gyógyítás utáni lázam után érzem,hogy sokkal érzékenyebbé válok..
más frekvencián érkeznek hozzám a fények..a hangok..
nem bírom ilyenkor az erős,hirtelen hatásokat..
valahogy mintha a bőrömön kívülre kerülnének az idegszálaim..
és az égiek ezért vennének körbe valamiféle puha vattaszerű védőréteggel..

külső szemlélő által is érzékelhető tünet lehet ez,hiszen ilyenkor rendre szóvá teszik,akik látnak..(ahogy ma reggel is a boltban..)
hogy mi ez a ragyogás körülöttem?mitől vagyok ma ilyen szép?
na azt mégsem mondhatom,hogy magam sem tudom..
csak úgy kaptam..
reggelre így ébredtem..
hogy körülvesz és oltalmaz..
égi fény..

sok dologban vagyok én is öntudatlan..
ahogy elfogadtam azt,hogy tudok segíteni a szenvedőkön..
ahogy elfogadtam azt,hogy nem értem mindig,hogy mit és miért teszek..
de irányítják a kezem és elmém..
úgy öntudatlanul fogadom be ezeket a tapasztalásokat is..
és bár először még kétkedve kutattam és kerestem mindezek okát..
mára már elfogadtam és természetesnek tartom..

és nem is kell mindig mindennek tudnunk az okát..
(látom,hogy drága mágusaimat hogyan nyomja a mindent tudás évezredes súlya)..
én oktondi angyal egyszerűen csak teszem a dolgom..
segítek és gyógyítok..
testi lelki sebeket ápolgatok..
szeretetbe burkolom a rászorulókat..
és adok és adok..
amennyi az erőmből telik..

és ahogy tapasztalom is mindig..nem vagyok védelem nélkül..
bármiféle veszély fenyeget,mágusaim zárt kört alkotnak körülöttem..
nem egyszer és nem kétszer tapasztaltam már ezt életem folyamán..
hogy amint fizikai vagy mentális veszélyhelyzetbe sodortam magam(oktondi  vagyok néha..Kedvesnek igaza van:D)..
olyankor hívás nélkül felsorakoztak mellettem a segítőim..
és olyan erős,szilárd kört alkottak körém,amin semmi ártó szándék át nem hatolt..

persze persze..
amiből tanulnom kell,abba nem avatkoznak bele..
hiszen a karmikus terheim le kell tudnom..
és sokszor kell pofára esnem ahhoz,hogy levonjam végre a tanulságokat..
de hihetetlen érzés tudnom,hogy milyen erők védelmeznek láthatatlanul..

és nem ismerek magamra,hogy ilyesmikről írok..
ismeretlen embereknek..
(hiszen a barátaim,szeretteim számára nem újdonság ez a hókuszpókusz énem..)
de valahogy úgy vagyok vele,hogy már nem nagyon érdekel,ki néz e miatt hülyének,és ki nem..
vagyok,aki vagyok..
és ezt az inkarnációt ezért vállaltam..
hogy megtanítsak embereket szeretni..
hogy fagyos szíveket olvasszak fel..
hogy utat mutassak egy embertelen világban..
a szeretet útját..
ami gyógyít..
testet és lelket egyaránt..

hogy te utazol velem ebben a csodás küldetésben vagy sem..
az csak rajtad áll..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése