2010. október 21., csütörtök

tejszínhab egy házasság tortáján..



hogy Kedves szavaival éljek,teljesen meg vagyok pezsdülve..
rohannék ki a világból szó szerint..
ennek az állapotomnak nem kedvez,hogy senki sem ér rá velem pezsegni,ráadásul kaptam a lelkemre is rendesen..
reggel éhgyomorra letejszínhaboztak konkrétan..
mármint azt kaptam az arcomba egy 'kedves'(ezentúl nem annyira nagyon szívemcsücske)ismerősömtől..
hogy nem vagyok más,mint egy adag tejszínhab egy házasság tortáján..
hogy ne misztifikáljam már túl magam a szeretői szerepemnél..
francbamár..
ettől(bár igazságtartalma tagadhatatlan) erősen elszomorodtam..
és mivel ő a másik oldalról nézi a történetet(maga is házasságban élő,szeretőket tartó férfi)..ezért nem mehetek el csukott füllel e mellett..
csak most kicsit elásom a kertben,míg lesz kedvem ezen tépelődni..
most nagyon nincs..

különben is agyam eldobom azon,hogy szonjám azon lelkesedésében,hogy új képeket rakjon ki facebookra,képes volt sáros falevelekben hemperegni..
úgy néz ki az új fekete kabátja,hogy az minősíthetetlen..
legközelebb az egész gyereket benyomom a mosógépbe komolyan..
grrrr..

(ja..a képek azért jók lettek..
fene a lüke kis fejét:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése