2010. október 15., péntek

vannak napok..



vannak napok,mikor messzebbre látok..

a neten kerestem valamit,mert Kedvessel beszélgettünk a belső hangokról..
a felsőbb énünkről..
és gondoltam,valami nálam sokkal bölcsebb személytől keresek erről leírást..
hiszen sokszor nem elég a tárgyi tudásom ahhoz,hogy valamit megmagyarázzak..
a bennem rejlő bizonyosságra néha egyetlen indokot tudnék csak felhozni válaszként a kérdésre..
hogy miért?
csak..
mert egyszerűen TUDOM,hogy úgy van..

az a káosz,amit találtam a keresőben..
egek ura..
teljesen elszomorított..
megnyitottam tök feleslegesen mindenféle oldalakat..
honlapokban bolyongtam..
és rájöttem,hogy sok ember angyalként,mágusként,bármiféle autentikus személyként próbálja magát eladni..
és gyárt csilivili honlapokat csillámló angyalképekkel..idézetekkel..
na azok nagyrészt nem mások egyszerű csapdánál..

én is belefeledkeztem az olvasgatásba,és csak éreztem,mintha húznának lefelé folyamatosan..
úgy kellett erővel kiszakítanom magam onnan..
mintha horogként nyúltak volna utánam..
mint a plázákban sündörgő energiavámpírok..

nagyon megijeszt,hogy ezzel próbálnak lelkeket csapdába ejteni..
hogy most már bárki bármiféle álarcban felvonulhat..
Isten óvja a gyanútlan lelkeket!

én megmondom őszintén,hogy rengeteg dolgot elolvastam,sok helyre jártam tanulni,mikor kerestem a helyem..az utam..
és nem állítom,hogy mind felesleges volt..
de így visszatekintve azt mondhatom..

nem számít..

nem számít semmilyen könyv..semmilyen tanfolyam..
egy dolog fontos..
ami fentről érkezik..

és jó helyen vannak azok a könyvek a könyvespolcomon(talán valakinek utat fognak mutatni)..
de számomra már jó ideje a tapintható valóság számít..
az,amit érzek..
és az,amit éreznek azok,akik körülvesznek,vagy akiket gyógyítok..

nem kell hozzá lila köd és hókuszpókusz..
VAN..és HAT..
mert az erő,ami nem belőlem fakad,hanem tiszta forrásból..
annak nincs szüksége álruhákra..
sem fellengzős magyarázatokra..

és végtelenül sajnálom azokat,akik elveszve bolyonganak a sok kókler között..
akik a 'mindent tudók' között próbálják meglelni az igazságot..
pedig egyetlen helyre kellene csak igazán figyelniük..

önmagukba..

mert az a felsőbb én..az a tiszta hang mindenkiben ott szól..
csak talán még olyan halkan,hogy el kell csendesülj hozzá,hogy meghallhasd..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése