2010. november 2., kedd

ahogy kinézek..



engem már csak akkor lát orvos,mikor halni készülök..
most mégis felirattam antibiotikumot..
na kb ennyire vagyok rosszul..

vagyis nagyon,de nagyon..

és persze mindemellett muszáj dolgoznom is,úgyhogy most épp annyira érzem magam szerencsétlennek,mint ahogy kinézek..
nagy fekete karikákkal a szemem alatt,és könnyezve a fájdalomtól..
mondtam én,hogy ritkán vagyok beteg,de akkor nagyon..
na tessék..

éjszakánként annyit alszom,amennyit a neocitrántól félájultan töltök..
a többi időben trombitálok,horkolok és fuldoklom felváltva..
istenemre,ilyen náthás/arcüreggyulladásos még életemben nem voltam..
de most már talán megmaradok,ha a gyógyszer végre hatni kezd..
hétfőre tervezem feltámadásom..
amikoris muszáj lesz majd becsattognom a gimnáziumi fogadóórákra,hogy megtudjam,hogyan lehet katámat elcibálni az érettségiig..
jelenleg nem úgy néz ki,mint aki nagy affinitást érezne a tanulással,ad absurdum iskolába bejárással kapcsolatban..
ennyi egyest és kettest én még életemben nem láttam,amiket ő képes volt idáig begyűjteni..
talán rekordkísérletre készül..
vagy arra,hogy engem kikészítsen idegileg..ki tudja..
na ilyenkor tudnám őket elcserélni egy fél kiló krumplira..grrr..

bár nem ítélkezem,hiszen ancsám úgy néz ki,hogy komolyan veszi az idei érettségire készülést..
és egyre többször hallom tőle,hogy megyek tanulni..
óóóyes..
most éppen magántanárokat tesztel..
ezzel a germanisztika/tolmács vonallal,amit kitűzött..lesz harca bőven..
bár mikor benyögte,hogy nagyon messze egyetemeket is megpályáz,akkor kicsit összeszorultam szívtájékon..
könnyen lehet,hogy már véglegesnek tekinthetjük ezt a szülői házból kirepülést,és ezentúl csak mutatóba láthatom majd:((

pedig komolyan mondom(és nyugodtan fényezhetem,hiszen nem olvas),hogy iszonyat büszke vagyok rá..
minden téren..
intellektuálisan magasan a kortársai felett áll(indigó effektus..ahogy a sündisznósága is)..
de elmondhatom,hogy emberileg is nagyon nagyra tartom őt..
szenzibilis,gondoskodó,és végtelenül szerethető személyiség..
ahogy az indigóságából fakadó másságát kezeli,az nekem maga a csoda..
fele ennyire sem voltam alkalmazkodó az ő korában..
pedig én csak kicsit voltam 'más'..
ő pedig nagyon..
és én külön imádom benne,hogy piercingjei vannak,és elképesztő hajszíneket produkál a fejére..
hogy mer az lenni..aki..
hogy most az érettségi/szalagavató idején bevállalja,hogy papagájszínű hajat csináltat..

és lehet,hogy egy 'normális' szülő ilyenkor azt mondaná,hogy óóóójéézusmáriaszentjózsef..ezt pedig nemám..
meg tilos...meg ilyesmik..
én meg csak annyit,hogy jajj,de nagyon jól nézne ki..

na de ki mondta,hogy én normális vagyok?:D




valami hasonlót tervez..
hátnemdemennyirekurvajó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése