2012. április 24., kedd

vegyesvágott..



pünkösdi királyság ez az én fogyásom..
mert tény,hogy már fel tudtam venni a farmeremet,amit műtét előtt hordtam(azóta nem ment vissza a hasam),de ma lehajoltam benne egy alsó polchoz,erre így szólt,hogy reccs..
mondjuk a helyett,hogy felhúztam volna magam,olyan röhögés jött rám,hogy lehuppantam a ruhásszekrény elé..
így járnak a ducik,akik azt hiszik,hogy már nem azok..
tehát van még itt mit diétázni,úgy látom..
erre ijedtemben ma már nem ettem egy falatot sem,csak két tejeskávé tart életben,amiről tudom,hogy agybaj..
mert tisztában vagyok én a tudományos fogyással,meg a fülemen jönnek ki a különböző diéták,tehát pontosan tudom,hogy ez a legrosszabb amit tehetek..
de nálam ez valahogyan pszichésen működik..vagyis,ha fogyókúrázom,leginkább alig eszem valamit..
és így sem esem bele a jojo effektusba,ezt már kipróbáltam párszor..mindhárom terhességnél 20kg szaladt fel rám,és mindháromszor leadtam úgy,hogy egy árva csík sem maradt a hasamon..
egész életemben le-föl szaladnak rajtam a kilók(télen mindig gyűjtök magamra egy kis fókazsírt),így nehéz nekem fogyókúrában újat mutatni..
két dolog tudja rólam leggyorsabban olvasztani a felesleget,a konstans idegbaj,és a szex..
mivel igazán idegbajos elég régen voltam(exem félrekufircolása,majd elhurcolkodása heti 10 kilótól bírt megszabadítani),és nemi életem a szakításom óta nem létezik(jajj..ideje lenne ezen változtatni),ezért egyelőre nem marad most más alternatíva,mint a kemény diéta..
azt is pontosan tudom,hogy a rendszeres sport jelentősen növelné a hatékonyságot,hiszen 2 évvel ezelőtt a fallabdával egy hónap alatt letudtam a 10 kilót könnyedén..
de azt a vonalat nem szívesen követném most(bár fallabdázni változatlanul imádok),mert abban a barátságban azért akadtak olyan túlzott elvárások velem szemben,amiket nem éreztem jogosnak..
na..azt hiszem,ezt nem fogom boncolgatni,de nem szexről van itt szó,azt azért megsúgom..(masszázs ügyben lettem kicsit nagyon kihasználva)..
próbaképpen nemrég újra elmentem hozzá fallabdázni,és bár azt leszögezhetem,hogy épp úgy nem fáraszt,viszont feldob a játék,viszont az elvárások ugyanúgy élnek velem szemben..
így ezt a heti 2,3 fallabdázást,amit annyira imádtam(szívem szerint akár minden nap mentem volna),most inkább kihagynám..


a náthám az tényleg 1 napos lett,és a tévémacival mentem aludni..
barátom a neocitrán,amitől én mindig heves és gyors kómába zuhanok,és igyekezni kell felérni időben az ágyamba,mert képes lennék a lépcsőn horkolva elzuhanni..
na ezért sikítok mindig a neocitrán reklámtól,ahol jóember megissza,és azon melegében szánra pattan..
és hogy a retkes életben nem zuhan le róla az első kanyarban?
mert kérdezősködtem ám,és eddig még mindenki más is azt tapasztalta,mint én..
gyors kómás mélyalvás..és reggelre jóesetben már gyógyulás..
na de nehogy már utána még mélytengerbúvárkodjak..ehh..


további híreim pedig(drága mucóka barátaim kérdéseit megelőzve),hogy szonjuska is felvételt nyert a rákócziba a német tagozatra,így folytatván a családi hagyományt..
(mondjuk én is és ancsa is biológia tagozaton végeztünk ugyanott,de hát mi ugye a megszállott állatbolond vonalat visszük a családban)..
az azért külön érdekes,hogy én,a családban az egyedül nem sváb,nevelem egyedül a németre specializálódott lányokat..
szó mi szó,soha nem tudtam egy kukkot sem segíteni nekik a kikérdezésen kívül..
nem ez a legszebb nyelv,lássuk be,de butaság lett volna nem kihasználni,hogy egy sváb faluban tanulhattak 8 évig egy nemzetiségi kéttannyelvű suliban,ahol arra is ragad a német,aki nem akarja..
és a mellett persze ott volt a lehetőségük az angolra is,a gimiben pedig a német mellett az olaszra vagy a spanyolra..
azt mindenképpen elmondhatom,hogy többre mennek majd ezekkel a nyelvekkel,mint én a gimis orosz és latin tanulásommal..
ancsa ugyan úgy döntött,hogy az egyetemen germanisztika helyett anglisztikára jelentkezik idén,de ő a lányok közül az,akinek szenvedélye a nyelvtanulás,és mivel már nyolcadikban letette a középfokot,most az angolra akar ráfeküdni..
elmondhatatlanul irigylem a nyelvérzékéért,és a jelenlegi helyzetben nem is nagyon látok más kiutat a fiatalok számára,minthogy külföldre orientálódjanak..
szomorú ezt szülőként kimondani,de nem tudom,hogy a mai fiataloknak tudnék-e bármiféle perspektívát ajánlani ebben az országban..
ebben a kérdésben nehéz azt mondani..lesz jobb..
és mindenképpen az a legbölcsebb,ha a kezükbe adjuk a lehetőséget,hogy adott helyzetben majd legyen lehetőségük szabadon dönteni..
nyelvi korlátok nélkül..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése