2012. április 3., kedd

és én leszek a cirkuszigazgató..


én nem tudom,hogy más hogy van ezzel,de nekem sosincs képem semmiről és senkiről..
állandóan a fb-ról lopkodom le a képeket,ha esetleg szeretnék a saját gyerekeimről képet..
(mondjuk nem tesz jót az ügynek,hogy nincs eszközöm a gyártáshoz,ellenben a lányok nagy ütemben pakolják ki a telefonos képeiket)..
úgyhogy például így tavasz derekára sikerült találnom egy képet a csudaszőrős sapkámról,amibe úgy beleestem karácsony előtt..fb-n találtam..hol máshol..
és itt persze ancsa fején pózol,na de lényegét tekintve mégiscsak az én ajándékom lett..vagy mi..





a szemfülesek felfedezhetnek a képen ezenkívül egy darab füles nevezetű lustacicát,és az ablakban lakó egyik tündéremet is(nem megmondtam?)..
ezen kívül pedig egy kis szeletét annak a nagy melegséges narancs színnek,ami nálunk uralkodik..
remélem,hogy karácsonyra majd találok tavaszi képeket is..csakhogy stílusos legyek..
mert mikor máskor mutassam majd meg,hogy milyenek a csokorban nyíló nárciszaim..
szonjuska szerint húsvéti képeslap a kert..
naigen..
ha eltekintek a még mindig nyomokban fellelhető rumlitól,hát tényleg pofás a látvány,nem kétséges..
bújik már minden a veteményesben,és őrült virágzásba kezdett minden..
ancsa palántáit minden nap sétáltatjuk..erkélyre ki napozni..este erkélyről be..
amennyit foglalkozunk velük,az lenne tőlük a minimum,hogy megtermik majd a nyári paradicsom és paprika igényünket..(hmm..ááá..katus étvágyát ismerve ez reménytelen)..

szeretnék majd egy új komposzttárolót is a régi helyére..
én valahogy így képzelném..aztán persze lesz,ami lesz..és amit bírunk így lányosan..





a másik hír az,hogy nagyon úgy tűnik,hogy nem voltunk még elég hibbantak eddig..
hiába több a normálisnál már így is az egy négyzetméterre eső állatok száma,ez most még fokozódni fog..
ancsa és szonjuska úgy döntött,hogy felesben nevelnek egy nyuszit..
hol egyiküknél,hol másikuknál fog lakni..
ha minden igaz,húsvétra lesz egy vándornyuszink,akinek a kinézete még bizonytalan,én csak remélem,hogy nem egy gigantikus fekete baknyúl,hanem egy pici vörös nyuszi lesz belőle..(és akkor én még feltétlenül szeretnék egy vörös kiscicát is..agyrém..tudom)..




lassan kezdem magam cirkuszigazgatónak érezni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése