2012. április 13., péntek

rajongásom tárgya..


van az úgy,hogy nem jutok el oda,ahová szeretnék..
(az utóbbi időben csak ilyen van,de hát ezt hagyjuk is)..
az egyik ilyen megvalósulatlan álmom például egy orchidea kiállítás..
amit valamiért mindig lehetetlenné tesznek a körülményeink..
na most éppen megint zajlik egy,amit sajnos újból nem láthatok,viszont szeretném reklámozni,mert hátha más ugye mégis..









mivel személyesen ugyan nem,de neten követhetem az eseményeket(áldott net..és fb..),így azt is tudom,hogy már megvan a kiállítás nagydíjasa is..íme:









akkor és itt most pedig bevallom,hogy én szerelmes vagyok az orchideákba..
tudom,hogy nem először rajongok itt növényért,és tulajdonképpen nevetséges is vagyok az elragadtatottságommal,de hát ez van..
lényegesen könnyebbé teszem a családom életét is ezzel,hiszen ha bárkit megkérdeznék,mit is vesznek nekem mindig ajándékba,aminek tuti örülök..
egy emberként mondanák:gyertya és orchidea..
nahát ezért aztán nálam ebből a kettőből mindig van bőven..(hmm..izé..gyertya most nem annyira..anyáknapja?..csak úgy szólok:D)...
mivel az orchideák nem fogynak el,mint a gyertyák,ezért most ott tartok kb,hogy MINDEN ablakomban ők laknak..
és egyszerűen mégsincs elég..
nekem..
mert képtelen vagyok betelni velük,és mindig újabb és újabb fajtákért epekedem..
a meglévőket dédelgetem,fürdetgetem,ültetgetem,szaporítgatom állandóan..
kikapcsol és feltölt a velük való foglalatosság..
bár ismerek olyat,aki még fotós nyilvántartást is vezet az orchideagyűjteményéről,azért ennyire én nem vagyok megszállott..
na jó..megszállott az vagyok,csak nem áll hozzám közel az ilyen fokú precizitás..
meg a semmilyen fokú sem..
például még képem sincs az orchideáimról,pedig évek óta virágoznak rendületlenül,nagy gyönyörűségemre..







ez a fajta virág az,amit képes vagyok hosszú..nagyon hossszú ideig némán csodálni..
csak ülök,és gyönyörködöm bennük..
fenségesek..
olyan elegancia és könnyedség árad belőlük,ami a legprecízebb alkotót is zavarba hozná..
az egész virág nem más,mint egy ihletett pillanat..









a legtöbb virág,növény láttán mindig elönt az az érzés,hogy a természet egy kicsiny része is képes hordozni az örökkévalóságot..
de számomra az orchidea az a virág,ami már szinte nem evilági..
nekem a legtisztább és legszebb..
tehát szerelem..nem vitás..



aki teheti,nézze meg őket hétvégén a kiállításon..






a tartozásaimból is törlesztek kicsit,hiszen meg tudom végre mutatni a legújabb családtagunkat is..




én muszinak hívom,a lányoknak még csak óóóteédestedrága..na egyszercsak biztosan lesz becsületes neve is..
még kicsit megfigyelés alatt tartjuk,és akkor legalább úgy fog hasonlítani névadójára,ahogy a vörös cicánk barney..barney stinsonra..(és nemcsak színre egyformák..kis mocsok ő is..)..
szerelmemcica..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése