2012. április 16., hétfő

erős vagyok..hmm..


még csak tegnap kezdtük a diétát,és nekem már elegem van belőle..
kezdődött a dolog a reggeli kávénál,amit kénytelen voltam egyéb megoldás híján folyékony édesítőszerrel inni..és azóta is forog a gyomromban,olyan szörnyű volt..
most vagy leszokom az egyetlen eddig működő generátoromról,vagy ki kell próbálnom valahogy máshogy..
a sok tejes,sok cukros,sok habos kávé helyett nehezen fogadok el más alternatívát..
de még próbálkozom..
a következő buktató a szendvics lesz,amit a lányok visznek a suliba..
megszokták ugyanis a mindenjóval telipakolt zsömléiket,és nehezen tudom elképzelni,amint előveszik az élesztő nélküli barna kenyerüket..
apropó kenyér..
feltétlenül sütnöm kell teljes kiőrlésű élesztő nélküli kenyeret,és ehhez itt találtam meg a tökéletes receptet..
ma neki is állok a saját kovász elkészítésének,mert 5 napig kell etetgetni,mire sütni lehet belőle..
régóta van kenyérsütő gépünk,de bevallom,hogy a kezdeti lelkesedés után már használatlanul áll a konyhában,évek óta nem használtuk..
na most sem fogom(hacsak rá nem visz majd a lustaság,és az állandó dagasztgatás egy idő után)..
én valahogy szeretek bíbelődni a tésztával,nekem ad valami ősi nyugalmat a mozdulatok ritmusa..
kíváncsi leszek,hogy mennyi idő után fogy ki majd belőlünk a lendület,de egyelőre még bírjuk a diétát..
(bennem mondjuk máris sikongatnak hangok,hogy faljam ki a hűtőből a hétvégén gyártott barackos gombócot és nudlit,de hős voltam,és megálltam)..
délelőtt,mikor egyedül voltam otthon,átfutott a fejemen,hogy most senki sem látja,akár ki is csenhetnék néhány gombócot,és a magamévá tehetném..és az mennyire mennyei is lenne,ahogy szétomlana a számban..
de nem..
erős vagyok,vagy mi a szösz..
(és pontosan tudom,hogy még a héten eljön majd az a pillanat,mikor már recepteket fogok olvasgatni minden szabad percemben,és legjobb barátom lesz a paprika tv..)
de azt is tudom,hogy csont nélkül sikerülni fog a betervezett fogyás,hiszen nem először csinálom végig ezt a tavaszi tisztítókúrát..


régóta tervezem már,hogy az alternatív gyógymódokról is írjak..
és fogok még,azt hiszem..
de akkor előzetesként azért mutatnék egy adatbázist,egy csodálatos könyvtárat,ahol ebben a témában lehet kutakodni..(a tartalom alatti képekre kattintva lehet egy -egy témáról bővebben olvasni)..
én nagyon sokszor olvasgatom,és bár sportot űzök abból,hogy mindig mindennek alaposan utánaások,megsúgom,hogy ez az egyik kincsestáram,amit a legjobban szeretek..
igazi,hiteles gyógyítónak azt tartom,aki nyitott ezekre a gyógymódokra,és igazán az áll közel a szívemhez,aki nemcsak egy irányban elkötelezett,hanem majdnem mindegyiket használja..
az adott problémához..az adott beteghez illő gyógymódok kombinációját..
szeretném hinni,hogy nem vagyok egyedül ezzel a gyógyítási technikával..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése