2012. április 14., szombat

startol a diétánk..


ancsa volt olyan drága,hogy átküldte a képeket,amiket húsvétkor csinált,így letudom a tartozásom..
a 'sokszor nincs mit ennünk' állapotot szeretném ezennel ezzel a képpel dokumentálni:D




na persze,hogy ezt az éhenhalást azért nem kell szó szerint venni,amint a mellékelt ábra is mutatja,de tény,hogy nem ez jellemző a hétköznapjainkra(na de így van ez majd mindenkinél)..
ezen a ponton kell önvizsgálatot is tartanom,hiszen nem ejtettem szót arról,hogy ancsa is sütött kalácsot(az a magas ott az asztalon),ami szintén isteni lett,és persze szonjuskával is sütögettek,amiből isteni lekváros linzerek lettek,és nem említettem ancsa jaffaszeletét sem,ami olyan gyorsan elfogyott,hogy nyoma sincs..
szerepel még a képen a babsaláta is,és egy vödörnyi almás,tejszínes torma is,amiből másnapra már nem is jutott,így lett egy kis lázadozás..
jövőre szerintem 2 liternyit kell belőle csinálnom,hogy kihúzzunk vele egy hétvégét..
na tehát halk nyammogással teltek az ünnepi evészetek,és ezt műveltük napokon keresztül..
így nem véletlen,hogy a diétánk hivatalos kezdetét csak most hétfőre írtuk ki..
már beszereztünk hozzá majdnem mindent,de már előre félek a nyüszögéstől..
ugyanis hétfőtől tilos mindenféle cukor és fehérliszt..
a diéta lényegében azonos egy candida diétával,vagyis zöldségeken és húsokon fogunk élni(reményeim szerint legalább 2 hónapig)..
előrebocsátom,hogy a csatlakozás önkéntes alapon történik,tehát senkit nem kényszerítek semmire..
de mivel majd mindannyian fogyni és méregteleníteni szeretnénk,ezért még az ötlet sem tőlem eredt..
én csak lelkesen helyeseltem,és csatlakoztam..
sok évvel ezelőtt én már egy betegség miatt végigcsináltam egy ilyen candida diétát,és bírtam 6 hónapig..
nem állítom,hogy néha nem adtam volna oda a fél karom egy kis édes ízért,és nem sikongattak a fejemben hangok,hogy faljam fel a cukrosbödönt,de kibírtam..
mivel ez most csak egy kis lightos verzió,ezért szerintem fél lábon is kibírjuk..
(aztán könnyen lehet,hogy egy hét múlva már sütireceptekről fogok álmodni,és megbánom az egészet)..
de szerintem a teljes kiőrlésű liszttel,a barna rizzsel,és a diétás sütikkel majdcsak kihúzzuk valahogy..
a kertben annyi mindent ültettünk,hogy más dolgunk nem is lesz,csak legelni..
az édesítés kérdésén még tanakodunk,mert az édesítőszerek legalább olyan károsak,amilyen rossz ízűek,az alternatív megoldások (az agavé szirup és a stevia készítmények) pedig aranyáron futnak..
akkor anno még nem is volt ennyi menekülőút,és emlékszem,hogy kínomban szárított édesgyökeret rágcsáltam,csakhogy csitítsam a kínzó édességvágyamat..
most lényegesen egyszerűbb helyzetben leszünk,és épp jókor kezdjük,hiszen most már sok mindent lehet rágcsálni,nemcsak a pinceízű áttelelt répákat..
ancsa például főpróbaként olyan medvehagymás,friss csalánhajtásos szószt produkált tegnap,hogy kettéállt a fülem..
fog ez menni,úgy látom..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése