2012. június 2., szombat

cicásos,panaszkodós..


egy kis előzetes a névnélküliekből:






egy hét alatt duplájára nyúltak,és a rosszalkodási faktor is egyenes arányban emelkedett..
na azért a cukiság faktor is az egeket veri,mitagadás..
a kis fekete sem ilyen szigorú ám,már megtanult ő is dorombolni,és fele annyira sem raffia,mint a kistigris..
annak a kis csíkosnak be nem áll a szája,mindent kommentál,mindenért nyafog,és egyértelműen ő az értelmi szerzője minden galádságnak..
úgy néz már ki a ház,mintha állandóan pakolós kisbabánk lenne,mert mindent magasba kell menekíteni a rombolásuk elől..
a bambuszlámpámon gyakorolják a fáramászást,és naponta x-szer borítják fel..kismocskok <3..

szonjuska már az esküvői ruháját próbálja(nem..nem ment el az eszem..nálunk abban táncolják ballagáson a keringőt)..
palotás..osztálytánc..keringő..és ez csak egy általános iskolai ballagás..
ekkora felhajtás az esküvőmön sem volt..
katus hétfőtől kezdi a kisérettségit,ancsa nemsokára a nagyot,engem meg lassan vihetnek a sárgaházba,mert a kimerültségtől már megkergülök..
ma már odajutottam a szétesésben,hogy eljöttem reggel dolgozni a boltkulcs nélkül,mehettem haza újra,hogy megkeressem..(este 8 szatyorral estem haza az esőben,a 9 órás munkán kívül még 2 masszírozással tűzdelt nap után..egyszerűen csak elájultam este 8-kor..emlékeim sem voltak a kulcs hollétéről)..
bár ez egy egyértelmű jel volt,hogy nagyon ideje lenne kicsit lazítani a tempón,de ezek a hetek most semmiképpen nem engedik meg a lazítást..
majd az a kétszer egy hét,amikor szabin lehetek :/

na fejjel előre gyerekek,lesz ez még így se..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése