2012. június 14., csütörtök

lábon kihordott szívmegállás..

kis fekete pamacscicánk tegnap eltűnt,és ezzel csak sötéteste hazaesve szembesültem..
komolyan úgy éreztem,mintha kitéptek volna belőlem egy darabot..
hiába hívogattuk,nyoma sem volt sehol..
nem volt más megoldás..irány a cicakommandós nénihez..
a mi utcánk egy külön kis cicamenyország,ahol annyi cica lakik,amennyit elképzelni sem bírsz(izé..hmm..mi is tettünk hozzá ezzel az 5 cicánkkal:D)
ebben az utcában lakik két néni,akik ha esik,ha fúj,végiglátogatják az utcában lakó cicákat,és megetetik őket..(ez egy nyaralóövezet,sokan hónapokig nem jönnek ki a házukhoz)..
órát lehet igazítani hozzájuk,mert mindig ugyanakkor,naponta kétszer elindulnak a kis elemózsiás szatyrukkal,nyomukban ezer cicával,és mindenkit név szerint szeretgetve,megetetik a sok éhes szájat..
(sosem kérdeztem,de valószínű,hogy a nyaralótulajdonosok ezt finanszírozzák nekik)..
én személy szerint imádom őket(szintén zenészek..állatbolondok,mint mi),és még a térdig érő hóban is képesek hétrétgörnyedve cicamenteni..

most sem kellett csalódnunk,cicanéni mindent tudott..
látta a kislányt,aki felvette az utcán a cicánkat,és elvitte valakihez több utcányira tőlünk..
mivel nem lettek még 'bemutatva' pamacsaink,így nem tudta senki,hogy a mieink(mondjuk akkor is..ez a pöttöm kislány miért van mindig egyedül az utcán,és miért visz csak úgy el egy cicát valahonnan szó nélkül..na mindegy..nem vagyunk egyformák)..
a néni útmutatása nyomán,és ancsa kitartásának köszönhetően(jó is ilyenkor egy harcos indigó a családban..szerintem lebontotta volna a fél falut,csakhogy megtalálja),kismaszat már reggel hazasétált ancsa karjaiban pislogva..
majdnem bekaptam a kis szöszmösz fejét..

tegnap tehát úgy feküdtem le,hogy nem volt nálam boldogtalanabb ember a földkerekén,de ma már újra minden kerek..
lehet újra babázni..





(és igen..fúúú..meg hűha..nálunk mindenki ágybacica..)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése