2012. június 13., szerda

finisben..


minden reggeli zsömlénél azt zsolozsmázom..mindjárt vége..mindjárt vége..ezt már féllábon is..

nem emlékszem olyan évre,amikor ennyire vártam volna a szünidőt..
soha ennyire nem szívott le a hajnali készülődés,és soha ennyire fáradt nem voltam..
a télen még működő zöld tea már meg sem kottyan,az energiaitaltól hangosan horkolok,úgyhogy áttértem a méregerős főzött kávéra,és abból is a második bögre után tudnám csak megmondani a nevem..
agyrém,hogy mennyi kávét iszom,pedig eddig még a gyenge nescafe ízét is egy liter tejjel voltam képes csak elnyomni,annyira nem áll rá a gyomrom..
mondjuk most is futkos a hideg a hátamon a kávé ízétől(igen..kávéfanok most jól háborodjanak is fel)..de hát mindenki máshogy van összerakva,értsétek meg..
nekem az illata nagyon bejövős,de az ízétől mindig kiráz a hideg(és igen..nem a t.gazdaságost iszom,olasz és hűha meg minden..de hiába)..

ha most lenne nagy táblám,vésném rá én is krétával az ációt,meg a ciót lelkesen..
mert már csak kettőt kell aludni,és itt a vége..
szonjuska felveszi a szépruháit(a palotás ruháját ma felpróbálta..húúnahát),elkönnyezzük ezt a ballagást is,és aztán tiszta erőből nyár..
amit ugyan újra nyaralás nélkül,és végig dolgozva,de jónéhány iskolai teherrel könnyebben már dalolászva végigcsinálok..
(valaki figyelmeztessen majd erre a dalolászásra augusztus végefelé,mikor már nyüszítve fogom hiányolni a tengert,vagy a bármiféle vizet)..


nagymamám mindig utikönyveket olvasott,és utifilmeket nézett a tévében..
olyan értetlenkedve kérdeztem kiskoromban..'ez így neked nem rossz?..hiszen nem vagy ott igazából..'
rám nézett mosolyogva..'fejben is lehet utazni csillagom..én a lelkemmel utazom'..
nemcsak azt tanultam meg tőle,hogy mindig tiptop induljon el otthonról az ember(mert bármikor bármi történhet velünk,és akkor nehogy már a kopott bugyinkban kanalazzanak össze),hanem azt is,hogy bárhová eljuthatunk lélekben..

hűs limonádéval a kézben induljon tehát a nyár,és a lélekben utazásaim..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése