2012. május 2., szerda

de szép színed van..


nem meglepő,de tényleg szép..
mert ugyanis ebben a 3 napban tényleg csak muszájból voltam 4 fal között(mondjuk kúl lett volna aludni is kint a pléden..csak én félős vagyok)..
így aztán szinte minden feladatom a kertben intéztem,amihez nagy segítség volt,hogy a dolgaim a kertészkedés-napozás-pihenés háromszögében mozogtak..
ha néha valamiért be kellett mennem,már morogtam az orrom alatt..(senkisenem hallotta..becsszó)..
ültetgettem innen oda,és onnan ide,és locsolgattam mindent nagy lelkesen..
'aztán meg fizeted a százezres vízszámlát'..(anyukám 'optimizmusa' még mindig képes kihozni a sodromból)..
de tudtam a dolgok mögé látni,és csakazértis élvezni a vízpárában sóhajtozó zöldeket..
kellett egy nap,mire a munkáktól felpörgött ritmus lelassult bennem,de utána már flottul ment a láblógatás..
'miért ülök én itt?..valami dolgom biztosan van..mit felejtettem el?'..
a motoszkáló gondolatok egy idő után elaludtak bennem,és elhittem,hogy most éppen az a dolgom,hogy semmi..
nem is tudok ma meg már visszaállni újra a pörgésbe..ez a napom az aklimatizálódásé..
csak a kontúrom dolgozik épp,a lelkem még ott hever a napon..
ejj,de meg tudnám szokni,ha ez már maradna,csak mondjuk az allergiámat kiradiroznánk a történetből..(ez a hanyattlökős virágillat,meg hogy boldog-boldogtalan most virágzik egyszerre,ez az orromra ragasztotta a zsebkendőt)..
de nem cserélném el semmire ezt a hallhatóan zsongó zsibongó tavaszi/nyári őrületet..
szent őrület,amire a természet csak ilyenkor képes..
a halottakat is felélesztené az energiájával..
ide nekem az összes zsongító virágillatot,hadd harapjak bele..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése