2011. június 25., szombat

tiszta szó..



érzem magamban a késztetést,hogy keressem a következő lépést..
megszállottként szörfölgetek a neten mostanában,hátha..
most jöttem csak rá,hogy elképesztően sok ezoterikus írás kering mindenhol..
megszámlálhatatlan oldal mazsolázgat ebben a témában..
és most ébredtem csak rá igazán,hogy ezek nagyrésze mennyire nincs köszönőviszonyban sem a lényeggel..

mivel már nem először jártam úgy,hogy csillapíthatatlan fejgörcsöt kaptam egy egy ilyen kutakodás után,most már egészen biztos vagyok benne,hogy ezek nagyrésze csapdaként működik..
és ahogy egyre több a magát spirituális köntösbe bújtató ártó szándék(mindenkit óvatosságra intenék),úgy egyre több az ilyen halászgató honlap is..

igyekszem pedig körültekintő lenni,nemcsak az emberekkel szemben(hemzsegnek az önjelölt csodatevők),hanem mindennemű írott szóval szemben is..
biztos vagyok abban,hogy a számomra lényeges információk és emberek el fognak jutni hozzám..
addig viszont maradok a tiszta szónál..

és ez számomra most SZEPES MÁRIA..
minden szava arany..
minden gondolata repít..
és ahogy utam elején Müller Péter,most ő kíséri lépteim..
Isten tenyerére ülteti az értőket..


"Az én Istenem a régi gyermekidőben a Föld felett függő, csillagos kulisszák mögött lakott; hosszú, vattás szakálla volt, és trónuson ült. Unalmas, távoli öregúrnak tűnt előttem, akivel egyszer, ha meghaltam, vétkeim miatt esetleg kínos ügyeim lesznek. Fiatal koromban egyszerre izgatni kezdett valódi kiléte... Körültapogattam, megmértem, arcába néztem. Rájöttem: hozzám hasonlít. Tökéletlen, véges és tehetetlen, mint én vagyok... Valahol bent bolyong testetlenül, körvonalak nélkül, megfoghatatlanul, egészen mélyen. Nincs hangja, csak impulzusai vannak, amelyek a gondolat küszöbéig érnek, mégis több minden gondolatnál és szónál, több a látható formavilágnál, amely körülvesz, a káprázatoknál és fájdalmaknál, a félelemnél és a halálnál. Több mindennél, amit ismerek, és ami megismerhető."






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése