2011. június 2., csütörtök

békére leltem..



zöld utat kapva,ez a hetem már a gyógyításról is szól..
nem mondom,hogy 4 hónap kihagyás után nem vagyok még kicsit gyenge,de tudom,hogy a nap erejével növekszem én is..
 furcsa,hogy néhány dolgot megtartottam a gyógyulásos  hónapokból..
a sok alvást..(hajnali sulibarohanós ébresztőimet korai fekvéssel kompenzálom)..
a csendet..(a reggeli őrültrohanóégnekállahajam után semmit be nem kapcsolok..)
és a napbanfürdést..(nem érdekelnek a huhogók..engem tiszta fénnyel tölt,és felolvadok benne..)

kíméletlenül nem foglalkozom semmi olyannal,amiben a legkisebb disszonanciát is érzem..
könyveket,filmeket,tévéadásokat hajigálok félre,amint jelez bennem a finomérzékelés..
régebben rengeteg energiám és időm ment el a mazsolázgatásra..
a selejtezésre..
most,mintha ezzel a hamvas 'újéletemmel' kaptam volna valamilyen beépített radart..

pontosan érzem és értem,hogy a legtisztább érzések(üzenetek) akkor lepnek meg,mikor a totális elmélyülést gyakorolhatom..
(ne gondolj nagy faksznira..elég hozzá egy függőszék a kertben..a nap és a madarak..)
minden bizonnyal most vált igazán helyénvalóvá az a kis Szent Ferenc szobrocska az ablakomban..
na ja..mindenre meg kell érni..

éreztem és értettem én már régóta a napfivér-holdnővér üzenetet..
csak nem éltem át..
nem volt ennyire magától értetődően valóság..
egy eszme..egy hit..egy varázslat..ennyi volt..
egy húsvéti rituálém huszonéve..
amikor mindig..és mindig szívszorongva megnéztem a filmet..

sosem gondoltam volna,hogy egyszer ennyire közel kerülök mindehhez..


zenghetnék hangzatos tirádákat arról,milyen is lettem..
hogy mennyire megváltozott bennem és körülöttem is minden..

de épp attól más ez itt most,hogy nem kellenek hozzá szavak..


békére leltem..




Légy csendes...


"A válaszok kizárólag a csöndben születnek.
Az egó persze sokat fáradozik azon, hogy aktivizálhassa magát, így úton-útfélen elcsábíttatja figyelmedet különféle körülményekkel. A spirituális utat járva különösen felhangosodik kiabálása, vásári komédiásként kínálja "portékáit" - misztikus élményeket; nálad szerencsétlenebbnek tűnő, látszat-támogatásra szoruló lelkek társaságát, akiken "segíteni" lehet;ezoterikus rémhíreket; könyveket, tanítókat, gyógyítókat... és ha Te kapsz ezeken, fölényes vigyorral fogadja győzelmét.
Ismerd fel: minél inkább azt hiszed, hogy diadalt arattál, annál távolabb vagy az Igazságtól. 
Aki nem befelé figyel, így gyógyítva saját lényét, hanem a külvilágra koncentrálva megmentő-köntöst húz magára - előbb-utóbb rá kell döbbenjen, hogy miközben úgy hiszi, előrehaladott lelkiségében; valójában spirituális egója irányítja lépéseit egyre mélyebb szakadékok felé..."
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése