2011. június 20., hétfő

miért érdemes?



Szonjuska csuklójára felkerült az első karszalag(ancsáé bezzeg már kész koncertmúzeum)..
elvitte a 'nagy' a 'kicsit' lazulni hétvégén..(ááá..dehogy zabszem..aggódtam 3 helyett perszehogy)..
az én kicsi babám már hetek óta készült rá,és majd megzabáltam,mennyire várta..
valami világveleje fesztivál keretében tombolták végig a hiperkarma visszatérését,és a 30y-t..
ha nem egyezne a zenei ízlésünk ennyire a lányokkal,akkor is vártam volna a beszámolójukat..
hiszen tudomén,hogy az első hangrobbanás,ami egy koncerten felszakítja az idegeidet,az még mamunakahamut korodban is ott lesz a top 10-ben..

szeretem,hogy olyasmikért rajonganak,amiket én is sokra tartok..
szeretem,hogy szeretik,ha a zene nem csak zene,hanem irodalom is..(én modern költészetként imádom a dalszövegeiket)..
én még Cseh Tamáson és LGT-n cseperedtem agyilag,nekik már hiperkarma és 30y jut..
és ez sem kevesebb..

amúgy pedig kertészkedem ezerrel,amikor csak időm engedi(megszállottan virágozom tele magam körül a házat,kertet,teraszt),és az egyre gyarapodó fűszernövényeink hasznosításán töröm a fejem..
nemcsak krémek gyártására használom már őket a főzésen kívül,hanem feltétlenül kipróbálom a ma olvasott citromfűszörpöt is..
ha lenne két életem,az egyiket biztosan reggeltől estig azzal tölteném,hogy kihasználnám biokozmetikai tudásomat,és ezerféle csuda dolgot gyártanék a kertben fellelhető virágokból,gyógyfüvekből..
épp ancsának meséltem,hogy nem véletlen a tárgyi tudásom a témában(az azóta elvégzett iskolák ellenére),valahol megszállottságot jelez,hogy nekem tizenévesen nemcsak a művészeti folyóiratok jártak,hanem a kertészet-szőlészet is:D

pont ez a két dolog,ami a mai napig lefegyverzi az elmém és a lelkem..
a művészetek ihletett varázslata,és az Isten alkotta természet minden élő csodája..

mert lehet élni művészet,és fák-virágok-állatok nélkül..

de minek..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése