2011. június 20., hétfő

angelit..



sokféle ásvánnyal van dolgom a munkám kapcsán,és egyszerűen rajongok értük..
nem csak a gyógyításnál szívügyem,egészen egyszerűen megszállottan gyűjtöm is őket..
néha álmomban jön a sugallat,éppen mire van szükségem(legutóbb holdköveket folyattam ki az ujjaim között álmomban..azóta már ott is őriznek az éjjeliszekrényemen)..
néha egészen egyszerűen konkrét információkat kapok vadidegenektől(és mint tudjuk,sosem érkeznek emberek és információk véletlenül)..
van,hogy ráérzésre választok,és van,hogy az ásvány választ engem..

sokéve már,hogy szerettem volna egy ásványangyalmedált a nyakamba..
(van pedig már néhány angyal rajtam a tündéremen és keresztemen kívül)..
vettem is egyet hegyikristályból,de két nap alatt leszakadt rólam..
mikor már sokadszorra ragasztottam meg,értettem végre meg..
nem ő kell a nyakamba..(azóta a tárcámban őriz)..
tudtam..biztos voltam benne,hogy megtalál az én angyalom..

és amikor egyszer betévedtem egy ásványboltba(mily meglepő helyekre tévedek:D),akkor rögtön megszólított..
gőzöm sem volt,miből van,mit jelent..
kiválasztott magának..
ahogy az ásványok mindig teszik..ha megfelelő érzékenységgel fordulunk feléjük..

ez az angyal egy angelit nevű ásványból van..
az angyalok kövéből..
és bár sokéve már,hogy éjjel nappal a nyakamban lóg,kitart mellettem..

mert ő az én kövem..


íme,így néz ki az angelit:


ANGELIT
"Magyar neve angyalkő, a hiedelem szerint segít kapcsolatba kerülni az angyali szférával.

A halványkék színű angelit kő az ötödik (torok) csakrához kötődik, a kommunikációért felelős.

Az angelit, másnéven angyalkő nagyerejű gyógyító kő.

A legjobb segítség abban, hogy elérjük a belső békességet és nyugalmat.
Ez a kő kiválóan segíti belső tudatosságunkat.

Nemrégiben fedezték fel ezt az ásványt.

Az angelit - ahogy neve is sugallja - nagyon spirituális kő. Úgy tartják megkönnyíti a kapcsolatba lépést az angyali szférával, segít az asztálutazásoknál és erősíti a telepatikus kapcsolatokat.


Ez a kő teli van részvéttel, szeretettel, kedvességgel, finomsággal és mély békével.
Már a szemnek is felüdítő látvány és ha kézbe vesszük valósággal érezzük a belőle áradó végtelen békét és nyugalmat.

Szellemi hatásai:

Segíti a kommunikációt, a kapcsolatépítést. Megkönnyíti a kapcsolatfelvételt az angyalokkal, és más szellemi segítőkkel. Nagy segítséget nyújt a belső harmónia, a külső és belső béke, egyensúly eléréseben is. Nagyon jó hatással van depresszió esetén is, szinte simogatja a fáradt, szomorú lelket. Különösen ajánlott az angelit marokkő vagy az angelitből készült ékszer viselése azokon a napokon amikor úgy érezzük, minden rosszul sül el. Mintha simogató kéz vigasztalna, olyan hatást fejt ki ez a kedves, szeretetteljes kő. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése