2011. június 9., csütörtök

nyígok..



ez most színtiszta nyígás lesz,úgyhogy,ha kerülöd az ilyesmit,sürgősen ikszeld ki..



mivel az élet valójában egy lotyó( de szívesen használnék itt valami sokkal durvábbat)..
ezért nem sokáig hagyott lebegni ebben a 'de jó,hogy mégsem vagyok rákos' eufóriában..
évek óta tart a vergődésem a volt férjem szemétségei miatt(ha felsorolnám talán hihetetlennek is tűnne),bár azt hiszem arról már zümmögtem valamit,hogy terhesen hagyott magamra 2 pici gyerekkel,majd eladta fejünk felöl a házat..és persze egy fillér gyerektartást sem fizet..
nem is tartom itt most fontosnak,hogy telefröcsögjem a naplómat,hiszen minden düh negatív energiája engem húz le..
inkább csak azt említeném itt meg(hátha valakinek okulásul szolgálhat),hogy egyetlen pillanatig se higyje azt,hogy bárhol,bármilyen hivatalos fórumot érdekel majd a gyerekek sorsa..

én ezek alatt az évek alatt végigjártam az összes létező hivatalt,aláztam meg mélységesen magam többször is aktakukac papírtologatók előtt(érdekes módon mindig az apát védik mindenhol..ennyit a nagy magyar gyermekvédelemről)..
annyit sírtam már otthon,elbújva a lányok elől,a hangnem és az ügyintézők flegma 'leszarom,ha éhen döglesz a gyerekeiddel együtt' hozzáállása miatt,hogy számát sem tudom..
bár emlékszem,egyszer hoztam magam kínos helyzetbe,mikor a gyámügyes irodájában már konkrét sírógörcsben omlottam össze..

nahát kedves tévénéző gyerekek,elmesélném nektek,hogy hiába van valakinek ma jogerős bírói végzése arról,hogy a "drágalátos" apukának kötelessége lenne fizetni a gyerektartást,manapság bizony megteheti bármelyik tetű,hogy kibújik ez alól..
elég csak annyit tennie,hogy mindent átirat más nevére,hivatalos lakcímmel,munkahellyel,és tulajdonnal ne rendelkezzen(miközben az új élettárssal vándorol egyik címről a másikra)..

hiába feszülök meg,és dolgozom reggeltől késő estig,egyszerűen fizikai képtelenség 3 gyereket és egy háztartást fenntartanom egyedül..
fűnek-fának tartozom,többszázezresre rúgó elmü tartozásom miatt az áramot készülnek kikapcsolni,és mikor tegnap a gyámügyön megkérdeztem,mégis mire számíthatok..
hát volt képük azt mondani,hogy hiába van végrehajtóknál az ügy,a több évnyi gyerektartás behajthatatlan,semmi jóra ne számítsak,mert az államtól gyakorlatilag egy fillérre sem számíthatok..
menjek a rendőrségre,ott is tegyem meg a feljelentést,akkor onnan is lesz egy papírom..
azzal is kitörölhetem majd a seggem,mert elég lesz,ha akár egyszer is ad 10 forintot valamelyik lánynak,máris jóhiszeműnek számít,így az állam nem fogja megelőlegezni helyette a gyerektartást..


mikor a sírás határán lángvörös arccal azt kérdeztem,hogy akkor vajon magyarországon van-e olyan hely,ahová fordulhatnék,és segítséget kaphatnék,csak széttárta a kezét..
igen..hallott ő már ilyen apákról,akik papíron nincstelenek,és az új macájukkal vándorolnak az igazságszolgáltatás elől szanaszét..


nahát,ha lenne erőm,akkor ezen most röhögni tudnék..
kínomban..

de már azt sem tudok..

csak bedőlni este a fáradtságtól az ágyba,hogy hajnalban induljon újra a verkli..
és szeretném hinni azt,hogy találok megoldást mindenre(vaterán eladni a mozdítható dolgainkat,végső esetben pedig fűtésszezonra a szüleimhez költözni)..

sajnálkozhatnék magamon,hogy nem telik cipőre(egyébként évek óta már ez a tény),de mit szóljon az,akinek lába sincs..

ezzel  a ki tudja hol hallott szólással szoktam kihúzni magam az alagútból,mikor már se kedvem se erőm tovább keresni a fényt..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése