2011. június 19., vasárnap

tenger..



ez a nyár a víztelenség és fáradtság nyara lesz..
egy nap szabim sem maradt az évre(jól elbetegeskedtem mindet),így lassan már füstölőillatú a bőröm is,annyi időt töltök a boltban..
helyettesítek is annyit,amennyit csak tudok(átkos pénztelenség),így most is egész héten bent vagyok reggeltől estig..
valahogy tompult fáradtságban rohannak át rajtam a napok a hetek..
a mindig fázom érzést néha néha töri csak meg egy egy hőgutás nap..(hová lett az a 3 hónapig tartó,megbízhatóan nyárnak kinéző nyár?)..
miértis alszom én nyáron a macis meleg téli flanel pizsamámban?

igen..tudom..
az a tengerbe merülős,parton szétsülős nyaralás feeling hiányzik nagyon de nagyon..
ezermegegy éve már,hogy nem volt sós víz a számban(max a himalája sós kádban fürdésnél)..
nem pontosan tudnám diagnosztizálni,hogy mi az,amiért engem csak az a világ tud kilúgozni..

itthoni keretek között is igyekszem magamnak visszecsempészni valamit abból a mediterrán világból..
és kicsit ott is vagyok,mikor belefúrom az arcom a nagy cserép bazsalikomomba..
sokáig szuszogok benne..mennyei illat..
olyankor,ha becsukom a szemem,már majdnem teljes a varázslat..
és amikor sikerül,a nappal is szerelmeskedem kicsit,és feloldódom a forróságában..

sajnos egy dolgot nem helyettesíthet semmi..
hiányzik a tenger..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése