2011. június 14., kedd

tehetetlenül..



hullámvasút az életem...

gondolkodtam rajta,hogy vajon megírjam-e,hogy mi történik éppen bennem,körülöttem,de miértisne?
bizonyítottan terápiás hatása van annak,ha jól kipuffoghatom magam valahol..

az események alakulása erősen zuhanó szakaszba került..
az exem ma felbukkant,és gyakorlatilag burkoltan megfenyegetett,hogy nem látok egy fillért sem,ha nem hagyok fel ezzel a végrehajtós,hivatalokba szaladgálós tempómmal..
(mihez képest is nem kapok egy fillért sem?
az évek óta nem fizetett gyerektartáshoz képest?
hát lerakom a hajam komolyan)

azt felháborodva kérdezte,hogy mennyit is keresek én,hogy ilyen katasztrofális anyagi helyzetbe kerültünk..
ad1..mi a retkes fene köze van hozzá?
ad2..igen..tényleg..
        még csak reggeltől estig dolgozom..
        végülis éjszakánként még elmehetnék vagont rakodni:(


tudom..
nem én vagyok ma az egyedüli az országban,aki véres csíkokat hagyva maga után húzza a beleit,mégsem jut egyről a kettőre..
igen..
tudom,hogy most mindenkinek nehéz..
azt is tudom,hogy az én hibám/elmebetegség határát súroló bizalmam/,hogy nem volt ügyvédem(vele ellentétben) a válópernél,sőt el sem mentem..otthon iratta velem alá a papírokat..
"ez csak egy formaság úgyis..nem számít..rám mindig számíthattok"

aha..ja..
tisztán látszik..


mindenkinek meg kell fizetnie a tanulópénzt..
én most fizetek éppen azért,mert mindenkiben megbízom feltétel nélkül(naja..halálra vagyok ítélve ezzel a mentalitással..P.mindig mondta..)
és Istenemre egyáltalán nem is derogál a sok munka..

egyetlen dolgot sajnálok azonban nagyon..
hogy hibásnak érzem magam azért,mert miattam szívnak most a lányok is..
a nincs  -gyümölcs-túrórudi-szörp,vagy fagyi-na többiről már ne is beszéljünk- vergődés őket érinti leginkább..

hogy utólag még van-e módom lehetőségem,hogy kivonszoljam magunkat a gödörből,és letudjam a bennem dübörgő indulatokat..(szeretném néha foggal széttépni az exem kicsi cafatokra)..
nem tudom..

azt tudom,hogy túl sokszor löknek be mostanában egyre mélyebb gödrökbe,és ez,hogy ma még az exem is rászart a fejemre..
na ez nem kellett volna..
tapossuk csak a szelídeket,éljenek a csalók..
hát gratulálok:(

a hivatalos szervek pedig semmit sem tesznek..

nahát,hogy lucia szavaival éljek..
ezért tart itt ez az ország..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése