2010. november 26., péntek

széllelbélelt vagyok..



azon töprengtem,hogy vajon Kedves hogyan is írhatna le engem,ha valakinek mesélnie kellene rólam..
(ténylegis..ki is próbálom rajta..mit mondana)..

nekem csupa bohócság jut eszembe,ő biztosan nagyon szép dolgokat fog majd mondani..
(úúúgy,de úgy tud engem dícsérni,sokszor fülemig pirulok)..

szerintem én egy széllelbélelt nőszemély vagyok..
aki szétszórt és figyelmetlen,ámde szerethetően igyekszik..
minden számomra fontosat megjegyzek,de minden más kipotyog a memóriámból..
ennek ellensúlyozására viszont olyan mennyiségű szeretet szorult belém,hogy borítom boldog boldogtalanra a közelemben..
állandóan szikrázom,mint egy karácsonyfa,és szeretek sokat nevetni..
édes vagyok,mégsem cuki..
stílusom tornacipős,mégis nőies..
szeretem a meztelen talpammal simogatni a rönköket,miközben Kedvessel tévézünk..
(igenigen..égnek áll a lábam sokszor..kiskoromban is így olvastam..)
szeretek fehér ruhákat mosni,és illatmániás vagyok..
(igen..nyakbaszimatolós is..)
ha finomat eszem,mindig úúúúgy nyögdécselek közben..
(a lányok mindig rám szólnak..zavarba jönnek:D)
imádom az autóm,mert integetnek a szembejövő alfások..
ettől egész nap mosolyoghatnékom lesz..
azért választottam a laptopom,mert gyönyházkék a színe..és nem érdekel,mit tud..
(szőőőőke..mi más:))
ha olyat olvasok,ami tetszik,és elvarázsolja az elmém..belázasodom olvasás közben..
ha filmeket nézek,könnyen sírok,és sokat,jóízűen nevetek..
(és csak eleje-vége főcímmel teljes az áhítat)
szerelmes vagyok a filmekbe..különösen a magyar filmekbe..
a zene..
a zene az a lélegzet..
ami nélkül nem is élhetnék..
és fontos nekem az érintés..
mindennél fontosabb..
és szeretem,ha mozgólépcsőn megölelnek..
vagy bárhol..

és szeretek ilyen butaságokat írni..
mertcsakazért..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése