2011. február 11., péntek

alakulunk..




családi helyzetjelentésnek egyelőre csak annyi,hogy anyukám belepörgött valahogy a bach virágterápiába(na ennek valószínűsége is üti a lehetetlent)..
és magam sem értem,de még az is elhagyta a száját nemrég,hogy:
'nem tudom,mi ez az izé,amivel te foglalkozol,de egyre inkább hiszek benne':D
mindenkinek lelkesen állítgatja össze a cseppeket,már csak a kutyák maradtak ki a szórásból(nem adok neki sok időt,és őket is 'beszervezi')..
alapból nem hagyja,hogy gyógyítsam,de múltkor orvul megdögönyöztem a fájó nyakát,és tátva maradt a szám,mikor később felhívott..
hmmm..háát..izé..
szóval,képzeld..nem fáj már a nyakam..

háthurrá..
ezt is megéltük:))

én a virágcseppekkel szemben voltam idáig kicsit szkeptikus,de miután kata reakciói már már közelítenek a normális tartományhoz,így azt hiszem revidiálnom kell az álláspontomat..
használ ez is,csak hinni kell benne:)

ancsám diagnosztizálta katát legprecízebben:
"kata azt hiszem jobban van..
mikor szóltam neki,nem kurvaanyázva válaszolt,hanem azt mondta,hogy tessék.."

alakulunk..alakulunk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése