2010. december 22., szerda

grincs lettem..



grincs vagyok..

vagy lettem..
hogy ez a 12 magányos karácsony tett azzá,vagy mitől bennem ez az egyre növekvő hányinger,már magam sem tudom..
a tévéből rám zúduló nyáltól fuldoklom hetek óta,és ha mégegyszer valaki családegyesít valamiféle amerikai borzalomban,akkor elásom magam...

szeretnék az egyedülálló szülők nevében egy kis tapintatot kérni,hogy ne nyomják már úton-útfélen az arcunkba,hogy lehetne máshogy is..
nem egyszerű a hétköznapokban sem,de ilyenkor aztán már kínzás kategória ez a sok 'papa-mama-gyerekek-csupaszív szeretet' ömlengés..

szeretem az ünnepi hangulatot..szeretem a díszítgetést..készülődést..
csak ezt az erőszakos nyomulást nem..
szeretném végre elfogadni,hogy úgy is kerek egész vagyok,ha éppen nincs férjem,csak ezt ilyen légkörben igen nehéz..

csupáncsak egy kis tapintatra vágyom...semmi másra..


a fizikai fáradtságomat majdcsak áthidalom néhány napos kómával a fa alatt..
de ezeket a lelki sebeket több idő lesz kikezelni..

puha vattába csomagol pedig a barátaim,ismerősem,'betegeim' szeretete..
amitől pontosan tudom,hogy hol a helyem a világban..
hogy mivégre is vagyok itt,ahol..
napról napra növekszik a felém áradó gondoskodás,és figyelem..
többszörösen kapom vissza mindazt,amit én adtam/adok nekik..

nincs tehát okom nyűglődésre..
mégis ez az egy dolog tényleg szívből bánt..
Isten látja lelkem,nem így terveztem én sem az életem..
de azt,hogy most egyedülálló anya vagyok már jóideje,ezt szeretném már valamiféle viszonylagos lelki békével viselni..
és ebben nagy segítségemre lenne,ha karácsony ürügyén nem öntenék rám állandóan ezeket a műmájer dolgokat..

most már ott tartok konkrétan,hogy szeretnék valahol nagyon máshol lenni..
ahol nincs karácsony és szilveszter..
nincs egyre növekvő feszültség,és fájdalom..
valahol,ahol meghúzhatom magam,míg átsöpör a világon ez a téboly..
és majd előjövök,ha minden visszaáll a régi kerékvágásba..
ahol nem számítok féllábúnak csak azért,mert egyedül nevelem a lányokat..
egy csendes zugra vágyom..

merthogy grincs lettem..ez az igazság..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése