2010. december 18., szombat

pihenni vágyom..



visszavonhatatlanul falusi létemet jegyzi,hogy már a gondolattól is rosszul vagyok,hogy esetleg be kell mennem ajándékbeszerzés ügyben pestre..
merthogy itt nálunk valahogy más tempóban folyik mindez..
van itt is ember rengeteg a boltban,csak éppen mindenki mosolyogva jön be..
én mosolyogva segítek neki,nincs rohanás,tülekedés és anyázás felsőfokon..
van parkolóhely,van emberi szó,és mindenki hálás a törődésért..
mondjuk ezzel együtt pont karácsonyra fogok összeesni a fáradtságtól,hiszen jönnek ezerrel megállíthatatlanul..
már nem tudnék annyit aludni(főleg meg időm sincs rá),hogy valahogy erőmnél tudjak maradni..

de lustaságom miatt(neten bőven beszerezhettem volna időben a hiányzó ajándékokat..számba is hozta volna a futárszolgálat.) most szívhatok..
nade nem én lennék,ha nem karácsony előtt pár nappal találnám ki,mit is vennék..

szonjám tegnap megmutatta,miket fogunk kapni pluszban az ajándékok mellé..
verseket írogatott ki,és írt hozzájuk mindenkinek valamit..
na ebből az lett,hogy ancsám elsírta magát,olvasva a többieknek szóló üzenetet(a sajátját senki nem láthatta),anyukám tuti befutó lesz,olvasva a sajátját,és megsúgták,hogy én is bömbizni fogok az enyémen..
nahátakkor sírva fogunk karácsonyozni..ilyen sem volt még:))

én még nem csináltam magamnak karácsonyi kívánságlistát,de azt hiszem,hogy néhány napos pihenővel kibékülnék..
paplan alól hóesést lesős,semmit sem csinálós napot szeretnék,de nagyon..
azon felül valamiféle esélyt arra,hogy végre csont nélkül tudjam eltartani ezt a bolhacirkuszt,és ne vergődjek,mint malac a jégen..(esetleg valamiféle gyerektartást hozhatna a jézuska például)..
szívesen eltekintenék már a mindenféle hivatalokban való megaláztatásoktól,és papírozásoktól..



na és egy puha fehér sapka-sál-kesztyű is jólesne a lelkemnek..
de nem leszek telhetetlen..
legyen az alvás és pihenés..
az most életmentő lenne..

thanks..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése