2010. december 15., szerda

angyalbarátnőm..



szó mi szó..van bennem némi szorongás..
valahogy szanaszét vagyok még a karácsonnyal..
ennyire elcsúszva még sosem voltam az ajándékokkal..
gyakorlatilag ancsa csizmáján kívül(amit együtt vettünk meg a hirtelen nagy hóban),semmit nem szereztem még be..
igaz,hogy valamiféle halvány elképzelésem már van,na de hát hol késik a megvalósítás..

hmm..
az az igazság,hogy ha hétfőn nem masszírozom épp a barátnőmet,akkor talán nem tör rám ez ennyire..
mert ő aztán nem kispályás..
mert az 5 gyereke mellett(első férjtől 3,másodiktól 2),még van energiája és ideje a mindenki más gyerekeire is..
kórházakba jár játszani a gyerekekkel,dolgozik a nagycsaládosok egyesületében,és mindenféle akcióban ott van,ahol valami jótékonykodás zajlik..
és amikor mesélte,hogy náluk nem egy garnitúra adventi zsákocska van teletöltve,hanem nemcsak mind az 5 gyereknek külön,de még neki és a férjének is..
sőt a nagylányok fiúinak is..
és bizony pluszban is egy sorozat,hogyha véletlenül van náluk egy gyerek játszani éppen(és valahogy mindig van),akkor ő se érezze magát kínban az adventozásnál..

és,hogy ő ilyenkor több száz kis zsákocskát töltöget meg,és kötözget éjjelente..
azért itt valahol raktam le a hajam nagy csendben..
mert még szót sem ejtettem arról,hogy ő az,aki évekre visszamenőleg emlékszik arra,hogy mikor ejtettem el egy fél szót arról,hogy mire vágyom..
és ő az,aki karácsonytájt csendben a kezembe nyomja azt,amire vágytam..
így tavaly az áhított óriás borospoharaim(sajnos egyet meggyilkoltam belőle),és most a nagy fehér gyertyát(mert fehér gyertya a KELL kategória nálam)..

nem nagyon tudom elképzelni azt,hogy hogyan lehet valakinek ennyi türelme és figyelme az emberekhez..
hogy hogyan képes megszállottan kézműveskedni(cirka 20 éve ismerem,és MINDIG alkot valamit)..
és nagyon nagyon ügyes és kreatív..
hogyan teremt magának időt ahhoz,hogy szociális munkásnak tanuljon,sütiket süssön napszámra,miközben mindig törölget néhány náthás nózit..
hogy honnan ez a mindent elsöprő szeretet,ami árad belőle..

azt hiszem,hogy vannak angyalok,akiknek a glóriája az életük..
akik két kezükkel osztják a figyelmet és szeretetet..
mindenkinek..
és szebbé teszik azzal a világot,hogy köztünk élnek..

és én barátnőmnek mondhatok egy ilyen angyalt..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése