2012. december 7., péntek

elhavazva...

a sorsnak van humorérzéke..
olyan meghatóan szépelegtem arról,hogy milyen jó a világ vége után kettővel lakni,hogy gyorsan be is mutattak nekem..
mikor tegnap este egy órát ültem vacogva az autóban két falu között a jeges úton,mert olyan lefagyás volt,hogy senki sem előre sem hátra,míg meg nem jött a hókotró..
na akkor eszembe jutott,hogy a körúton ilyen biztos nem történt volna velem..
szép volt a havas táj,és egy ideig még szórakoztatott is a kaland,viszont egy idő után már azon töprengtem,hogy vajon megfagynék-e,ha gyalog indulnék haza,és kopogósra fagyva találnának-e rám reggel a farkasok mentőosztagosok..
aztán persze maradtam,ahol voltam,és csak reménykedtem,hogy élve hazakerülök..
az időjárás jelentést látva,holnap már csak rénszarvas szánnal tudok hazajutni a dolgozóból..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése