2012. október 19., péntek

álom és valóság..

annyira látogatóba jártam csak haza,hogy rászoktam a hajnali és éjszakai mosásra,a többi házimunkát ott ette a fene(valahogy mindenkinek sikerült jó messzire elkerülnie)..
a hosszú hétvégémre így nem nagyon kell ötletet keresgélnem,vajon mivel ütöm agyon az időt..
DE..
bizony eltökélt szándékom,hogy pihenni IS fogok..
persze nyilván az fog történni most is,mint a nyári szabadságom alatt,hogy majd egy félévnyi koszt akarok 3 nap alatt eltüntetni,és majd alig várom,hogy kipihenhessem magam a dolgozóban..
na akkor lökjön fel engem valaki,és még üljön is rám,különben biztos porszívóval és rongyokkal fogok rohangálni álló nap..

szeretném hinni,hogy ezek helyett a kertben fogom legelni a még érő paradicsomokat(áldott lustaság..még tele minden sárgán ragyogó paradicsomokkal)..vagy éppen csendesen fogom szemlélni a fű növését..
és NEM fogok talpig földesen kertet túrni,átültetni,elültetni,szétültetni..vagy bárhová ültetni bármit..
mert ez a másik csillapíthatatlan szenvedélyem..

tehát a terveim:









remélem a valóság nem a porszívó és gereblye lesz:)

2 megjegyzés:

  1. Én is lestem ma a paradicsomokat... :-)

    Ez az ágynemű a fotón... kell nekem ilyen! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a paradicsomok most picit repedtek ugyan,de mézédesek..kár lett volna zölden leszedni őket..
      az az ágynemű pedig nekem is nagy vágyam:)

      Törlés