2012. október 5., péntek

a beígért tökök..



persze nekem mindig az kell,ami nincs,tehát jelenleg épp nem sárga tök,viszont decoupage ragasztóm van,úgyhogy hajrá színes levelek..














ezek a rücskös csodák számomra ismeretlenek és hátborzongatóak,de épp ezt imádom a tökökben..
ezer arcuk van:)







ez egy kicsit klasszikusabb stílus,mint én vagyok,de kő virágtartó nélkül,csak csuhéra ültetni a tököt..na azt jó ötletnek tartom..





ez ismét fehér tök(az idén ez a fejlövésem),viszont narancsban ez az ablakdísz pont olyan szép lehet..
(ritkán használjuk az ablakpárkányt dekorációs célra,ha aludni mennek a muskátlik..hiba..)






szerencsés eset,ha a tök annyira szép,hogy elég neki ez a tény,hogy ő TÖK..
ilyenkor elég néhány díszkáposztával kísérni,és szép tartóra rendezni(én a kovácsoltvas pártját fogom,a türkiz nekem kicsit színidegen)..és máris kész egy ajtó mellé kívánkozó kompozíció..



kaspóként is kiválóan használhatóak..




lehet,hogy ezzel az őrületemmel egyedül vagyok,de én szeretem a nagy étkezőasztalt telepakolni mindenféle évszakra jellemző dologgal(meg a minden más asztalt is)..
ilyenkor ősszel alig tudunk helyet szorítani a tányéroknak..
de hát annyi szépség van most,amit látni kell:)





































a végére pedig egy jó trükk tökfaragáshoz:







forrás:pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése