2012. szeptember 29., szombat

néhány őszi ötlet..

egy hete készülök rá,hogy elkészítsem az ajtóra az őszi koszorút,és úgy tervezem,hogy ma lesz végre a napja,hogy neki is állok,ha hazaérek..
fejben már körülbelül össze is raktam,miket szeretnék rá,de azért az inspiráció sosem árt..
tudatosan leszoktattam magam a pinterestről,miután függővé váltam,és bár már legalább 3 hónapja nem nézelődtem ott,most megszegtem a magamnak tett ígéretemet,és ötletekért benéztem..
néhány csudaságot megosztanék veletek,hátha másnak is inspiráló lesz..
































4 megjegyzés:

  1. A pinterest veszélyes hely, én eddig nézegettem csak, most regisztráltam is... De tudatosan kerülöm.

    Ilyen őszi koszorút én még sosem... talán egyszer rábírom magam. :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönet a képekért-ötletekért, az úszómécseses-gallyas különösen tetszik...azt hiszem holnap nekem is lesz ilyenem :)

    VálaszTörlés

  3. jajj,hát annyi ötlet van még,amit szeretnék megmutatni,hiszen a tökös szezon még hátravan:)
    remélem szorgalmasabbak lesztek a díszítéssel,mint én,mert nálam még mindig csak a szándék van meg..
    (lustadisznó voltam)..

    VálaszTörlés
  4. Nálam is mindig több a "fejbenötlet", mint a megvalósított...de képeket nézegetni is feltöltődés, úgyhogy jöjjenek azok a tökök is :)

    VálaszTörlés