2012. szeptember 15., szombat

ajándék..

egy képet és egy idézetet hoztam ma ajándékba..

mindkettőt a neten találtam valahol,így a forrás ismeretlen..
mindkettő pihen nálam már néhány napja,érlelgettem,szeretgettem magamban..
vagyok így dolgokkal,hogy megpillantva még csak azt érzem,hogy ismerős..hogy jó érzést generál bennem,ezért elteszem..
aztán azon kapom magam,hogy görgetem magamban a szavakat,vagy fel-feltűnik elmémben a kép..
és hiányozni kezd..
megkeresem,nézegetem,újra és újra elolvasom..
amikor már nem tudok nélkülük élni,akkor kiírom az idézetet egy papírra,kiragasztom valahová szem elé,a képet pedig kiteszem háttérképnek..
akkor már igazán az enyémek..
minden nap végigsimogathatom őket a szememmel,és jó..nagyon jó..
szerezzenek örömöt nektek is <3




‎"Ahol tudatosan ott vagyok, ott van az élet. Ahová szándékosan megyek, ott minden élő és életet adóvá válik."

Mi által váltam mágikusan élővé, és életadóvá?
Az által hogy én magam szándékosan ezzé az erővé alakítottam önmagam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése