2012. szeptember 29., szombat

"hallgatással és lassúsággal töltekezzenek,mint az érő gyümölcs"..

megszólított ma reggel a polcomon egy könyv..
a könyvvásárlással ugyanis én úgy vagyok,hogy nem mindig rögtön olvasom el azt,amire szert teszek,hanem van,amivel akár éveket is várok..
az érzés,hogy majd egyszer szükségem lesz rám,az kristálytiszta és egyértelmű..
viszont sokszor nem vagyok még kész arra a műre..
aztán amikor eljön a rendelt ideje,akkor elkezd kiabálni,szöszmötölni a polcon,és akkor már nem tudom nem észrevenni..
olyankor leveszem,beleolvasok,és belémsajdul a gyönyörűség..
és fel nem foghatom,eddig miért nem olvastam még el..

Antoine de Saint-Exupéry  Citadella című könyve legalább 15 éve állt olvasatlanul a könyvespolcomon..
de ma reggel eljött az ő ideje,és én egyszerűen el vagyok varázsolva..


"Így elmélkedtem sokáig a béke értelmén.A béke csak a világra jött gyermekekből,az elvégzett aratásból,a végre rendbe tett házból születik.
Az örökkévalóságból,amelybe az elvégzett dolgok megtérnek.
A telt csűrök,az alvó birkák,az összehajtogatott fehérneműk békéje,egyedül a tökéletesség békéje..
azé,ami,ha egyszer jól elvégeztük,Istennek adott ajándékká lesz."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése