2012. július 10., kedd

jómunkásember..


hazudnék,ha azt mondanám,hogy eleget pihentem..
(de jövő héten újrázok,és azzal le is tudom majd erre az évre a lehetőségeim)..
net közelében sem jártam(egy percig sem hiányzott),a telefont sem igen vettem fel,és igyekeztem csak muszájból kilépni a kapun..
jövő héten még ígyebbül tervezem a száműzetésem,és tényleg elérhetetlen leszek..
azt a hibát sem követem el,hogy a napon perzselődés helyett minden elmaradt házimunkát a szabim alatt akarok behozni..vízhólyagosra takarítottam a kezem..bolondén..
így aztán a nagy otthonnyaralásból nagy otthontakarítás lett..fene a bolond fejemet..
jómunkásember kezem lett szép nyaralósbarna helyett,és nem a ráncaim simultak ki,hanem a veteményes..
jövő héten tehát egy cél vezérel..
jó erősen becsukom a szemem,minden rumlin és koszon csak átlépek,és az sem érdekel,ha hétvégén már a mikró tányérjából eszünk..
mosogatás és kertápolás helyett majd magamat ápolgatom..
(aztán látom ám,mi lesz belőle..majd megint beszippant a kerti munka..ez valami agybaj nálam)..
talán hagyok egy kiskaput,mondjuk szüretelni és szárítgatni ér,de gazolni tilos..vagy ilyesmi..

állandóan tele van száradó mindenfélével az asztal,körömvirág több stációban is,és nemcsak a befőttesek szaporodnak a gyógynövényekkel,de már fűszerolajakat is több ízesítésben érlelek..
és a receptek is csak gyűlnek gyűlnek a fejemben és a kisokosfüzetemben,így aztán ennek sohasem lesz vége..

de jól van ez így:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése