2012. július 25., szerda

büszkemami..

a nap híre,hogy immáron van egy 'romkocsmában derengő bölcsész' nagylányom..büszkemami..

az a pillanat,mikor ancsa a pont ott partyról sikongatva felhívott,hogy sikerült,na akkor nőttem 10 centit helyben..
államira jutott be,nem fizetősre,és ez az idei iszonyatmód megemelt ponthatárok ismeretében igenis okot ad nekem a büszkélkedésre..
nyelvész lesz ancsából,és majd megettem éjjel,mikor azt mondta:'tudod mami..az igazi cél a 4 nyelv volt'..(németből már 14 évesen középfokúja volt),most megszerezte angolból is,olaszt is évek óta tanul,most pedig nederlandisztika szakirányra fog járni..

eszemaszívét <3



igen..jajjjézusmária..az egy sör a kezében..(ugyanmár)..
na de a csuklóján a karszalagok..és ugye ez csak a jéghegy csúcsa..(a könyökéig érne,ha mind ott lenne)..
a lány,aki..'te vagy az a lány,aki MINDEN 30Y koncerten ott van?'..aha..

szóval lehetne itt most egy csöpögős bejegyzés is,amiben átívelve egész eddigi életét,nedves szemmel idézgetném,hogy már pici babának is milyen okos volt(egyébként tényleg mármár ijesztően az volt),de itt és most sokkal lényegesebbnek tartom,hogy az esze mellett még ezer pozitív oldala van,és egy igazán laza,bulis csaj..
hogy most épp az én fiatalkori álmom valósította meg(mindigis tarisznyás bölcsész akartam lenni),abban semmi tudatosság nincs..(szerintem nem is tudja,hogy vágytam rá)..

célokat tűz maga elé,és el is éri..
sosem leszek olyan céltudatos és kitartó,mint ő..
felnézek rá..ez az igazság:)

szivárványbabám <3







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése