2013. augusztus 31., szombat

blogajánló..

évek óta nézegetek kertész,és lakberendezési blogokat(kell a szemnek a szép:D)..
változatok a kintre és bentre..
számomra ez a kettő a legkedvesebb hosszú ideje..


jómagam perzselő narancsban élek,de ezek a letisztult fehérek nekem gyönyörűek..
(mindig késztetést érzek miatta fehérre meszelni magam körül mindent,és azonnal hófehér takarókat kötni:))






minden képe láttán úgy érzem,hogy tökéletes..
hogy szeretnék benne lenni...a részévé válni..
még sosem csalódtam benne..
(hogy a kutyusa megy mindehhez színben,az a hab a tortán...na jó..nyilván nem amiatt választotta,de hát akkoris..perfect)...



kertben nekem ez a legszebb:






gyerekekkel,cicával,ezernyi apró szépséges részlettel..
élhető,és akár el is érhető..
szívemnek legkedvesebbek..





2 megjegyzés:

  1. hasonlóképp érzek, láttad azokat a drapp-pöttyös bögréket nála?...és a kertben az almatartó fatálat? meg a nő nyakláncát?:))EZ A NYÁR számomra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hjajj..láttam,persze:)..ne is mondd..mindig minden részletben tökéletes..
      innen nekem még a színek sem hiányoznak..
      Nyugalom és Csend..
      rajongója vagyok én is:)

      Törlés