2011. július 27., szerda

még mindig levendula..





mivel elkezdte a házat beteríteni a száradó levendulákról potyogó virág,ezért napok óta bújom a netet levendulás hímzésmintáért..
zsákocskákba fognak költözni..
tudom,hogy nekem is van valahol a hímzőújságjaimban minta,de azok úgy be vannak épülve a könyvesszekrénybe(hmmm...izé..talán régen hímeztem?),hogy fél nap lesz előbányászni őket..
pedig nem lesz más megoldás..
amiket találtam,és le is tölthetőek,azok nekem nem elég finomak(ejj,a válogatós,maximalista mindenemet)..

sok olyan megoldást találtam,ahol kis párnácskákból áll a dolog..
gyönyörűek,csak éppen biztosan nem fogom minden évben felbontani őket,hogy frissítsem benne a levendulát..(ettől függetlenül irigykedem rájuk..)
fantasztikus honlapokat találtam,ezer ötletet merítettem..
csak egy dolgot nem értek..
hogyan van erre ideje másoknak:(

talán az én hibám,hogy nem találom az egyensúlyt a hétköznapokban(mondjuk,ha nem dolgoznék reggeltől mikulásig,az is megoldás volna)..
mindenesetre sokkal,de sokkal több mindent szeretnék csinálni,mint amire időm lenne..

egy élet a kertészkedésre..
egy a művelődésre(filmek,könyvek hada várja,hogy megnézzem őket)..
egy élet a sütés-főzésre..
egy élet az állatkáinkra..(és a minden más állatkákra is)..állatvédelem..naná..
egy élet arra,hogy több időt tölthessek a lányaimmal..
egy élet a kézműveskedésre és lakberendezésre..
egy élet a gyógyításnak..
és egy élet a gyógynövényes hókuszpókusz kencék gyártására..

nahát jelenleg van minderre egy..azaz egy darab életem..
(igenigen..tudom,hogy majd lesz még..)

de jelenleg szeretném ebbe az egybe most belesűríteni,amit lehet..

és ehhez varázslónak kellett volna születnem..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése