2011. július 15., péntek

felelősséggel tartozunk..



mikor jelenleg a semminél is kevesebb pénzem van(még a téli fűtésszámlát nyögöm),hiába dolgozom reggeltől estig..
na még ilyenkor is magamban kuncogva konstatáltam,hogy a bevásárlókosaramban gyakorlatilag majdnem mindent a kisebbfajta állatkertünk lakóinak vettem..
én egy fagyit sem engedtem még meg magamnak ezen a nyáron(a lányoknak azért igyekszem kiszorítani a költségvetésből néha)..de elbánok a hiányérzetemmel..
lesz még jobb..tudom:))
a négylábú mucijaink így is majd szétszednek esténként,mire hazaérek..
nem 2 perc,mire mindenkit végigetetek,kivakarok a koszból..
biztosan nem menne ez mosolyogva,ha nem lennék ennyire állatbolond..

nade,ha végignézek például a kedvenceim között,hát bizony több,mint a fele különböző állatmentő,fajtamentő lap..
és nem véletlen,hogy a barátaim,ismerősem nagy része is szintén zenész..
maguk is aktív állatvédők,és csak azon csodálkozom,hogy nem visznek minden mentett kutyát,macskát haza..
én saccperkábé ötpercenként szeretnék hazavinni egy újabb négylábút..








tudom,hogy a lehetetlen határát súrolja,hogy ezek a ketrecben sínylődő állatok mind szerető otthonra találjanak,de igenis számít,hogy minél többnek megadjuk erre az esélyt..

és legalább ennyire fontos,hogy felelős állattartókként arról is gondoskodjunk,hogy a nem kívánt szaporulat miatt ne kerüljön ennyi gazdátlan kutya és macska az utcára,és ne altatás várjon rájuk..

felbőszít a vödörbe fojtott kismacskák,és kukába dobott kiskutyák sorsa..
és bizony rengeteg embernek verném ütemesen a fejét,hogy értse végre meg,hogy felelősséggel tartozunk mindezért..
én is..te is..
mindenki,aki nem tesz azért,hogy ez megváltozzon..








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése