2011. július 14., csütörtök

barney a házi terroristánk..



amikor ezt olvasom,(és mindig olvasom,mert imádom),arra gondolok,hogy nem csak egy ilyen imádnivaló büdösdög van a világon,mint alfi..

a mi zsebterroristánk barney,aki mindenkin otthagyja a jelét..
most épp anyukám,és én kaptunk komoly harci sérüléseket,mikor az időszerű féreghajtó tablettát próbáltuk beleimádkozni..
(trükkös,kajábarejtős módszer nála nem játszik..ezerről kiszúrja)..
egyedül neki sem mertem állni az erőszakos módszernek,így ketten próbáltuk lefogni..
basszus,mintha egy oroszlánnal harcoltunk volna,úgy nézünk ki..
őrült mély sebekből vérzünk mindketten..
és ki győzött,na ki?

naná,hogy ő..
nem tudtuk beadni a gyógyszert..

mikor már mindkettőnkbe tövig beleállította az összes karmát,és közben nézett ránk diadalittasan..na akkor mondtam,hogy ebből elég..
csinálja ezt az,akinek két anyja volt..
majd az állatorvos beleimádkozza az oltásokkal együtt..
hogy altatólövedéket használ,vagy nagyvadhoz való oltópisztolyt..
nekem mindegy..

egy biztos,hogy én többet le nem fogom ezt a szörnyeteget..


akit természetesen imádunk mind,és totál szerelmesek is vagyunk..meg minden..
mert amilyen büdös disznó,annyira imádnivalóan köcsög is egyben..
szépség és szörnyeteg..

szerethetjük,de csak messziről..
ha megpróbáljuk felvenni,vagy megsimogatni,először csak kitámaszt,aztán jól meg is harap minket..


de az igazság az,hogy ez senkit nem tart vissza attól,hogy imádja..
valakit mindig azon kapok,hogy cukiságokat dünnyög a fülébe..
merthogy ellenállhatatlan kis vörös bestia..

egy vadmacska az úr a házban:D





(senkit ne tévesszen meg ez az ártatlan tekintet..'én csak heverészek itt békésen a csipeszeken,és csendben reszelgetem a körmeimet..nem tudom,miről beszélnek ezek itt..'
komoly színművész veszett el benne:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése