2013. április 17., szerda

jelen lenni minden percemben..

a repül sorozatból már csak én hiányzom,de hát ugye a kutya még nem tud fényképezni,és én leginkább akkor repülök,mikor a kisvirslivel sétálok..
olyankor levitációval közlekedem,olyan szinten elemel a valóságtól az erdőillat és a csend..
ha életem legboldogabb pillanataiból kellene választanom,biztosan az első tízben lennének ezek a meghitt barangolások babakutyival..
szeretem az álmoskás,fáradt poroszkálásunkat is,és a vizesfűvel ébredező reggeli csatangolásokat is..
szeretem hallani,ahogy húzzák fel a redőnyöket,szinte látom ahogy kávéillatban indul mindenhol a reggeli rutin..
néhány hajszolt,munkába igyekvő,még félig csukott szemű kutyasétáltatóval találkozunk csak..
de mi megállunk mindenhol,ahol mohó orrocskákat nyomnak a kerítéshez..
mindennek meg kell adni a méltó idejét..
szeretem úgy pergetni a napjaim,hogy minden percét kiélvezzem..
hogy amit éppen csinálok,abban totálisan elmerüljek és feloldódjam..
a hajnali séták nemcsak a kutyit fárasztják le,hanem engem is átmosnak..
kell ez a Jelenlét..



elégedett kisvirsli a gyűjteménye tetején..
elfoglalja magát,míg dolgozom:))

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó nálatok kiskutyának lenni!
    Régebben imádtam így sétálni reggelenként. Ma csak elképzelem, de úgy is finom élmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      az öreg goldinkkal csak módjával lehetett sétálni,nemigen tudott már mozogni az utolsó években szegénykém..az utca végéről mindig visszafordult..
      ezer éve nem volt kölyökkutyám,így ez a kifárasztásos séta most új élmény..
      szerintem én jobban élvezem,mint a kisvirsli:))

      Törlés
  2. Kávé illatos...vizes füves reggel....:))))Aranyos:))

    VálaszTörlés
  3. minden napom egy csoda..
    nem tudom,hogyan nem vettem eddig ezt észre:)

    VálaszTörlés