2013. március 28., csütörtök

és még mindig nem vagyunk elegen..

nem szerettem volna eddig nyafogni az időjárásról(ó pedig...),legyen csak annyi elég,hogy ha nem lettem volna olyan lusta,és nem lett volna még mindig egy szatyor hamu a kocsimban(kinek tűsarkú,kinek hamu..így megy ez),akkor biztosan még mindig anyázva állnék beragadva a hóba..
ezen a télen megdöntöttem a 'hányszor pörögjünk egy helyben' csúcsrekordját..
már el sem hiszem,ha gázra lépek,és gurul az autóm..

miután gondosan titkoltuk egymás elől,hogy etetünk a teraszon egy kóbor cicát,egyszercsak kiborult a bili,és mindenki bevallotta,hogy igen..ő is..meg ő is..
csak azt kellett tisztázni,ki mióta..
nem leszünk már ennél normálisabbak,úgy tűnik..
az 'idegen cica' nevet viselő egyén most még nagyon bizalmatlan,nem mer belépni az ajtón,így hát kapott egy bélelt cicakuckót kint,amit rövidesen fel fog cserélni a fotelben hempergésre,ahogy én ezt az állatfajtát ismerem:)
úgyegyébként egy öreg,viharvert állatkáról van szó,akinek valami régi szájsérülése okán még a nyelve is mindig kintfelejtődik..
muszáj szeretni..

ma először motivációs levelet írtam egy Sámli nevű keverék kutyus megszerzéséért,mert úgy éreztem,hogy éppen ő a nekem való barát..
mivel ez az első konkrét lépésem a vágyakozás óta,ezért van bennem némi harctéri izgalom,de hiszem,hogy megtaláljuk egymást a kutyámmal,amikor ennek eljön az ideje..
hogy ez most az a pillanat-e,az majd kiderül..

Ancsa egyébként nemrégiben hasonló szívhez szóló levelet írt a cicamentő angyaloknak egy vörös kiscica ügyében,amit persze bebuktunk,mert mindenki édes kiscicát akar..
az egyébként is túlzsúfolt életünk tükrében a viselkedésünkre nem találok mentséget..
(főleg meg nem is keresek:D)..






4 megjegyzés:

  1. A cicának fogproblémája van, ez egy betegség. A fogak alja eltűnik, elpusztul, néha a fog belesüllyed a fogínybe, s fájdalmas, nem tudja összecsukni a száját, ezért lóg a nyelve. Kihúzza állatorvos a fogakat, mert fájdalmas nekik. Tudom, csinálom Miska macskámmal. Egy volt a probléma, x. állatorvos magyarázta el normálisan, s vette kezelésbe, azaz húzta ki a beteg fogakat. Sokat, sajnos. Azóta nincs a kellemetlen szájszaga sem. Látod, pedig ő szobamacska, kedvenc, odafigyeltünk rá, mégis. Lehet, ezért zavarták el szegénykét.Vigyázzatok rá! Látom, a legjobb helyre került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még nem tudtam igazán a közelébe férkőzni szegénynek,rettentő félős,de úgy látom,mintha valami régi sérülés miatt hiányozna a kis szájából egy darab..annyira kis szerencsétlen jószág..
      amint lehetséges,megmutatom a doki bácsinknak(még egy kis szelidítés vár ránk)..
      biztosan nem véletlen,hogy nálunk húzta meg magát,itt aztán tényleg a legjobb helyen lesz:)
      csúnya is,öreg is,mogorva is..mi mégis mindannyian megszerettük..

      Törlés
  2. Megyek hozzátok cicának, kutyának, gyereknek. Vidáman telik az élet ahogy leírod.
    Áldott, békés ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt bizton állíthatom,hogy nálunk mindig farsang van:)
      az az igazán csodálatos benne,hogy annyira pont így képzeltem gyerekkoromban az életem..(hmm..talán mondjuk még néhány vadállatot is beleálmodtam,és egy társat is)..
      aki sok gyerekkel,sok állatkával van körülvéve,annak ragyog az élete,mint a csillagszóró:)

      drága Boróka,nektek is áldott húsvéti ünnepeket kívánok!

      Törlés