2013. február 9., szombat

Félelem az öregedéstől..tudod mit tükröz ez? Egy olyan életet,amely nem találta meg az értelmét.

vannak mostanában nem jó történések,és ilyenkor inkább hosszasan hallgatok..
a rendőrségen töltött délelőtt(még zajlik a gyerektartás cirkusz) után gyorsban lebetegítettem magam,mert még mindig magam szakítom szét ahelyett,hogy mással tenném ezt..butaén..
úgyhogy most úgysem tudnék beszélni,csak köhögni,legyen hát ez az én okulásom ..

némaságomban volt időm megnézni a filmet,amit Mági ajánlott(ezer hála),és nem tudok,nem lelkendezni róla..
hogy néha picit sírtam,az nálam nem meglepő,és Jack Lemmon mindig mindenben csodálatos volt..
ennél azonban sokkal többet kaptam,és ezt köszönöm..








"-Mester..akart valaha újra fiatal lenni?
-Ááá..Voltam fiatal,és tudom,milyen nyomorúságos annak lenni.
Az öregség nemcsak hanyatlás,hanem fejlődés is.
-És miért nem hallani senkitől,hogy bárcsak idős lennék?
-Most mindenki a fiatalságot imádja.Én nem vagyok vevő erre.
Már voltam 22 éves,és itt az ideje,hogy 77 legyek.
-Soha nem félt az öregedéstől?
-Félelem az öregedéstől..tudod mit tükröz ez?
Egy olyan életet,amely nem találta meg az értelmét."


6 megjegyzés:

  1. Látom zajlanak nálatok is a dolgok, magamhoz most nem is tudok írni...
    Z. szokta mondani a gyerekeknek, mikor azok jönnek a korunkkal:
    - Én már elmondhatom, hogy ennyit megéltem, és ezekkel az évekkel tapasztaltam, értem meg dolgokra. Te mit mondhatsz erről? :-)

    Én szeretek "öregedni". Annyit változik az ember... Önmagamra is furcsán néztem, mikor pár éve megkérdezték, mire vagyok leginkább, s ösztönösen annyit feleltem:
    - Tisztaságra.
    Ebben benne van a szeretet, a béke, harmónia, a türelem, a bölccsé válás... És még milyen messzi vagyok ezektől... Kell még öregednem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért arra még van időd:)))

      Törlés
    2. Remélem... mindannyiónknak sok-sok ideje van még ezekre a dolgokra. :-)

      Törlés
    3. tisztaság..
      ez nagyon szép:)
      tényleg benne van minden,amire testi-lelki síkon vágyhatunk..

      Törlés
  2. Édesek vagytok :)
    Drága Angel, akkor amikor tudod, azt a másikat is...
    Jó lenne megölelni közelről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm drága Ági az eddigieket is,és tudom,hogy még sok örömmorzsát tartogatsz nekem(is)!<3
      feltétlenül megnézem:)
      az ölelésedért hála,így is eljutott ;)

      Törlés