2013. január 7., hétfő

nagyon fáj..

megérdemelt pihenésem okán nem jártam erre még ebben az évben,így remélem,hogy mindenkinek épp olyan szép lesz ez az új éve,ahogyan azt szeretné <3

sajnos nem csak munka nélkül,lazítással telt ez a hetem..
drága öreg goldink már hetek óta egyre rosszabb állapotban volt,az utolsó napokban pedig sajnos egyáltalán nem tudott felállni..
nem totyogott mindig a nyomomban,ahogy régen..
elfáradt már..
feladta..
újév napján örökre elhagyott minket..
nem igazán tudok még róla beszélni..
nagyon fáj..

14 együtt töltött év..ez volt az ő ajándéka nekünk..
úgy aludt el,hogy simogattam a fejét..
ő volt a legszeretetreméltóbb teremtés ezen a földön..
a barátom volt..
és elmondhatatlanul hiányzik..




12 megjegyzés:

  1. 40 éve van kutyám, de egy sem volt annyira kedves a szívemnek, mint Szepi. Németvizsla kutyus volt . Azonban soha nem úgy gondolkoztunk róla, mint egy kutyáról, hanem mint a legjobb barátunkról. Mindenben számíthattunk rá. Kedvessége szeretete pótolhatatlan örökre. Mégis három hónappal a halála után a lányom szerzett egy elárvult kidobott kis vizslát. Majdnem úgy néz ki mint Szepi. belülről viszont teljesen más a személyisége. Sokáig tartott mire elfogadtam őt. Ma azonban csodálattal nézek rá ,mert képes volt egy abszoluth vesztes állást átfordítani a maga javára. Ugyanis ma már az ő szemét nézem szeretettel simogatom a bundáját és úgy igyekszem az életünket irányítani, hogy neki is kényelmes legyen.
    nem hiszem hogy egyik kutya képes pótolni a másikat. Azt gondolom hogy mi emberek akik nagyon megszerettük a kutyánkat képtelenek vagyunk a haláluk után magányosan élni, nélkülük. Hagyjad meg a gyász idejét, de amikor már úgy érzed, hogy nem tudsz mit kezdeni a simogatásra lendült kezeddel, kérlek simogass vele meg egy másik barátot, aki olyan hűségesen tud majd szeretni, ahogyan a kutyák.
    Ölellek és érzem a fájdalmadat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kincsecském, ezek nagyon szép, vigasztaló szavak!

      Törlés
    2. köszönöm szépen a vígasztaló szavaid! <3
      családtagot vesztettünk el,és a gyászunk is ehhez mérhető..
      gyerekkorom óta mindig van kutyám(és mindig lesz is),hiszen velük teljes az életem..
      sajnos ő már a harmadik kutyusom,akit el kellett temetnem(két cocker spánielem volt előtte),és mindannyian örökös helyen vannak a szívemben..
      a fájdalom csitul idővel,de sosem múlik el..
      aki egyszer az életünk része volt,az mindörökre az is marad..
      nálam ő,a retrieverem marad az etalon(tudom..érzem),hiszen a szeretetnek olyan szintjét ismertem meg általa,amit elképzelhetetlennek tartottam..
      sokat kell még fejlődnöm,hogy egyáltalán megközelíthessem az ő szintjét..
      mindenképpen lesz új kutyusom,ha készen leszek rá,hiszen nem tudok nélkülük élni..
      és őt is nagyon nagyon fogom majd szeretni,pont azért,amiben majd más lesz..

      aki nem szeretett még kutyát,akit nem szerettek még annyira,ahogy ők tudnak szeretni,az semmit nem tud az ártatlan,tiszta,őszinte szeretetről..

      Törlés
  2. Angel! Nekem a mai napig nem sikerült másik kutyust a szívem közelébe engedni Pindur helyett. Pedig régen nincs már köztünk. Átérzem a fájdalmad én is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen az együttérzésed! <3
      nehéz megnyitni a szívünket egy másik kutyus előtt,de fájdalmam ellenére úgy gondolom,hogy lehetséges újra szeretni..
      másképp,másért..de épp olyan intenzitással..
      mindenesetre meg fogom próbálni:)

      Törlés
    2. Nem voltak túl vigasztalók a szavaim, igaz?!

      Tudod, majd mindenhol van kutya a családban, ismerősöknél, munka-családjaimnál is. És én szeretem mindegyiket nagyonnagyon.

      Ebben a nyitásban nekem valószínűleg az unokám fog segíteni... ha csak közvetve is. Nemsokára ide költöznek hozzánk, és akkor lesz újra kutyus család-tagunk. :o))))

      Törlés
    3. óóó,dehogynem..vígasztaló voltál te is..tényleg köszönöm <3
      biztos vagyok benne,hogy az összeköltözéssel egészen ki fog cserélődni az életed..
      megtelik majd fénnyel,meglátod:)

      Törlés
  3. Éveket vártam hogy eltudok fogadni másik kutyát. Aztán a nagyobbik fiam hozott egyet. Most már több mint egy éve itt van de még mindig nem tudok rá nézni úgy ahogy....:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. töprengtem rajta én is,hogy hirtelen-azonnal legyen másik,vagy hagyjak teret a gyásznak..
      úgy döntöttem,hogy amint elfogadhatóvá csitul bennem a fájdalom,esélyt adok egy ártatlan léleknek,hogy megszelidíthessük egymást..
      olyan szűkreszabott itt az időnk..
      és olyan sok szeretetet tudnánk egymásnak adni..
      hiszem,hogy ki tudod nyitni a szíved a kutyád felé,csak idő kérdése:)

      Törlés
    2. Az én kutyám egy Sarplaninac jugoszláv hegyi-pásztor és szuka volt. Igaz volt egy párja de az egy évvel korábban elpusztult. A lényeg az hogy a Bessy-vel annyira megszoktuk egymást hogy sokszor szinte a szememmel beszéltem hozzá az is elég volt. pedig soha nem volt tanítva szinte semmire...néhány alapvető dolgot kivéve. Igaz nem is az a fajta amelyiket tanítani szoktak. Kifejezetten terület védő alkat. De ez az eb...ez szenzációs volt. Imádtam őt és ezért annyira hálás volt. Csak egy történet.. Soha nem jött be a lakásba. Igaz én nem is szerettem volna. De soha nem kellett rászólnom mert be akart volna jönni. Max annyit csinált hogy a nyitott ajtóba lefeküdt úgy hogy a lába rajta volt a küszöbön. Egyszer jött az állatorvos oltani...szakadt az eső. Mondom a dokinak menj csak be viszem a kutyát. Hozom a kutyát oda érek az ajtóhoz. Az én drága kutyám mintha szoborrá vált volna meg se mozdult. Na mondom szép itt fogunk agyon ázni....Végül megszólaltam! Bessy! Be kell menni! és az én drága kutyám akit addig behúzni sem lehetett volna szó nélkül be ment meg állt a doki előtt.Megkapta a szurit és szó nélkül ki ment. Hozzá kell tennem ember nem jöhetett be a telkünkre ha a családból valaki nem volt jelen. És ha ott voltam akkor is a helyére kellett parancsolnom.:) Na de nem untatlak a mesémmel....majd belejövök:)

      Törlés
    3. örülök,ha mesélsz a kutyusodról:)
      na de most milyen kutyátok van?(titokban egy kicsit érte lobbizom;))

      Törlés
  4. Kanári-szigeteki kutya (dogo canario) :)
    Igazából a fiam hozta az ő választása volt.
    Köszi a lobbizást. Majd elmesélem neki hogy valaki lobbizik érte. :))) Most jól megérdemelt büntetését tölti:) Mivel a kétméteres acél drót kerítésen úgy mászott ki (kiszökött)hogy egy hegymászónak is becsületére vált volna a technikája:) Mivel egy igen jámbor fajta a miénk , így szerencsére az ijedtségen mást nem okozott, de kitudja. Megértem akik kifogásolták hogy semmi keresni valója az utcán egyedül vagy az eszetlen szomszédom kutyájával aki állandóan az utcán vagy az én udvaromban hancúrozik a kutyánkkal.:)

    VálaszTörlés