2010. augusztus 25., szerda

szőke nő nyaralni készül..



na most állt elő az a helyzet,amit káosznak titulálnék..
merthogy valahogy szőke nő módra soha sem sikerül semmit tervszerűen intéznem..
(pedig cetlizek is..Kedves nagy derültségére)..

péntek reggel elutazunk szerelmemmel egy hétvégi romantikázásra..
ez így alapból az év jóhíre..(nemis..részemről az évtized jóhíre:D)
és standard mosolyt is varázsol az arcomra már hetek óta..
izgulok is..
nanáhogy..
mégiscsak az első közös nyaralásunk..
és bár cseppnyi kétségem sincs afelől,hogy mennyire fogjuk jól érezni magunkat(nagyon)..
mégiscsak ezer elintéznivalóm akadt rögtön..

példának okáért ismét bebizonyítottam magamnak,hogy agyilag is szőke vagyok sokszor..
percre ki van számolva minden időm az utazásig..
és ma valami cetlit rakosgatva a táskámban egyszercsak feltűnt,hogy nini..
az a zöldkártyadolog lejárt..
rajzfilmfigura hangon kezdtem nyöszörögni..
rámült rögtön a keserves nyomorúság,hogy ezt meg mikor fogom elintézni(merthogy az én autómmal megyünk)..
kipasszírozva a délelőttömből egy órát,fel is hívtam a szerelőmet..(van nekem olyanom,mióta egyedülálló szőke nő vagyok)..
aki hallhatóan visszafojtva a röhögést türelmesen elmagyarázta,hogy ne rohanjak oda fejvesztve,merthogy január óta új szabály van,és csak a forgalmival együtt jár le a kártya..
azt a szeleburdi szétszórt mindenemet..
komolyan azt sem venném észre,ha egyszercsak megváltozna körülöttem az államforma,és királyt koronáznánk..

megpróbáltam valahogy rendszerbe szervezni az otthoni teendőket is,pluszban a 'ki hová megy,míg mami nyaral' projectet is beindítani..


na most tartunk ott,hogy az eltervezett 'szépen rendben,kitakarítva otthagyott ház a halomba rakott,kimosott vasalt ruhával' állapot helyett valami egészen kaotikus helyzet uralkodik..
hiába gyökereztem le magam,és mostam vasaltam két álló napig,még mindig a nappaliban áll a szárító,tele ruhával(ezen az időjáráson is az menjen el,aki tud...hol esik,hol fúj..hol megdöglünk)..
a tisztaság is jelzésértékű,miután ma kétségbeesetten felfedeztük ancsával,hogy a kiscicánk bolhatanya lett..
ezért aztán abban a 10 percben,amit a két munkám között otthon tölthettem,gyorsan szétdobáltam a fél házat..(éljen a rendrakás..nahurrá)..
ment minden mosható a mosógépbe(szívem szerint a macska is ment volna bele a bolháival együtt)..
és picúromat ráizzítottam a porszívóra,és mondtam,szívjon ki vele mindent,mint állat..
anyukám azonnyomban házifeladatot kapott,hogy az állatgyógyszertárban szerezze be a szükséges dolgokat(pedig istenemre minden négylábú kapott nemrég bolha elleni ezt meg azt)..
úgyhogy este,ha hazaesem,a készülődés és csomagolás helyett játszhatunk állatkórházat..
púpom tele komolyan..

és akkor én még magammal 5 percet sem foglalkoztam..

ilyenkor elgondolkozom,hogy vajon melyik épeszű nő ne rohanna ilyenkor inkább fodrászhoz,kozmetikushoz,műkörmöshöz,szoláriumba utazás előtt..
nekem annyi jutott,hogy hétvégén elaludtam a fáradtságtól a napon(barnaság végülis kipipálva...bár inkább retekszerű a színem perpill)..
és talán jóesetben lesz ideje ancsának befesteni a hajam még indulás előtt..

na kb ennyit tudok most felmutatni..
és nagyon össze kell szednem magam,hogy a ház,gyerekek,és állatok rendberakása után még egyáltalán legyen időm bedobálni néhány dolgot a bőröndömbe..

nagycsaládos szőke nő,ha nyaralni készül című eposzunkat olvashatták..


és íme az örökké koszos orrú mr bolhatanya személyesen..
alias szacsvay művészúr(by Kedves)..
avagy 'kurvaanyád'..ahogy ancsám hívja(nem hinnéd,de már erre is hallgat):D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése