2013. október 16., szerda

más élet..

elnyom az őszi melankólia és fáradtság,azokban a napokban viszont,amikor kegyes az időjárás,igyekszem minél többet szöszölni a levegőn..
kisvirsli úgy hasít a lehullott avarban,hogy csak az antenna farkincája lóg ki,legalább úgy élvezi az őszi avar illatát,mint én..
még mindig mentem a menthetőt a kertből,az igazság az,hogy még mindig nem költöztettem be mindenkit a házba..
tavasszal persze majd 5 perc alatt kipakolok,ahogy mindig..
néhány szekrényemhez már hozzá sem tudok férni a citromfa töviseitől..
idén megpróbálkozom a chilik átteleltetésével is,de ezerszer visszasírom a régi házunkat,ahol óriási télikertben garázdálkodhattam..
érdekes,hogy amikor a régi házról álmodom,mindig a télikertben vagyok,ami kihalt,sötét és üres,és én mohákat kapargatok a kövek közül..brrr..rémisztő..
a valóság egészen más volt a virágzó egzotikus növényeimmel..még a filodendron is termést hozott..finom ananász íze volt..
rég volt,szép volt....ennyi volt..

most a kert és az erdő-mező a játszóterem:)
itt is legalább annyi örömöt találok,hiszen nincs olyan séta,hogy üres kézzel térnék haza..
minden évszakban meglep valamivel a természet,és többet tanultam ezekben az években a fitoterápiáról,mint előtte a tanfolyamokon és a könyvekből..
hagyom,hogy megérintsenek a fák,a növények,és ettől boldog vagyok..
más élet,más tapasztalás..
kicsit sem érzem magam kevesebbnek,hogy már nem vagyok 'úriasszony',csak egy sáros kezű kisvakond,aki otthonra talált a természetben..



5 megjegyzés:

  1. Segíts!
    Van egy mániás depressziós kutyus (nem dehogy az!), aki cuki és beletette a mancsát a kezembe.... És imádom. És el kell döntenem, hogy akarom-e vagy se.
    A gyerek énem imádja a kis szomorú fejét, a felelősségteljes meg morog velem, hogy panelba munka mellé NEM. egyedül lenne és szenvedne :( de bele tette a mancsocskáját a kezembe.........

    Mit tegyek?! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyen egy Nagy Találkozás:)
      szerintem nem szenved egy kutyus lakásban sem,ha rendszeresen tud sétálni..
      neki a legfontosabb Te lennél,és a szereteted..
      megértené,hogy most elmész dolgozni,és aztán majd jössz..
      kisvirsli is nyugiban vár otthon,ha előtte kifutkározta,kiszimatolta magát:)

      hitem szerint az állatok választanak ki minket,és nem fordítva..
      ha Ő szeretne hozzád tartozni,fogadd el ezt az ajándékot:)
      csodálatos gazdija lennél!<3

      Törlés
    2. De mellette még mennem minden felé ügyet intézni. Nem akarok felelőtlen lenni... Nem akarom, hogy neki rossz legyen....
      Nem tudom, hogy tudok-e annyira felelősség teljes lenni és tudok-e mindent biztosítani neki.
      Ajjj...s

      Törlés
  2. ha tudnád,mennyire megértem!
    ez épp olyan,mint az első gyerekpara:)
    hirtelen nagy felelősség,jajj mi lesz..
    megsúgom,hogy mint a gyerekvállalásnál,úgy ebben sem létezik A Tökéletes Időpont:)
    elfogadhatjuk,vagy elutasíthatjuk a lehetőségeket,amiket kapunk..
    szabad akarat..
    tökéletesen megértem,ha még nem vagy felkészülve rá..
    de azt azért tudd,hogy ez pont olyan,mint a gyereknevelés:)
    a minőségi idő számít,amit vele töltesz..
    a többi utána észrevétlenül magától a helyére kerül;)
    én azért szorítok a kis pacsisnak..

    VálaszTörlés
  3. Mazsi. Mazsi a kispacsis neve. És sorsa még mindig nem eldőlt... billegek...
    Tényleg a legjobbat szeretném neki...

    VálaszTörlés