2011. március 5., szombat

imádom a tavaszt..


nyígni nem fogok csakazértsem(mr kontraszttól lila és feldagadt kezem,standard hasfájásom és brutális náthám ellenére sem)..
NEM és nem panaszkodom..

viszont..

erről az egy napos tavaszról igenis meg szeretnék emlékezni..
merthogy mikor úgy döntöttem nemrég,hogy a házban levakarok minden karácsonyi dekorációt,és utat engedek a tavasznak..
na akkor lepett be mindent újra kint a hó..
szentségeltem kicsit ugyan,és roppant mulatságosnak találtam a kontrasztot,de akkor is folytattam a lepkék és mindenféle tavaszi huncutságok kipakolását..
a lányoknál bepróbálkoztam egy kis kézművesszakkörrel is,de 2-3 lepke után kifújt a lelkesedésük..
nahát majdcsak kivackolódnak egyszer a kamaszkorból..

ancsám mondjuk pezseg nagyon,veszettül gyűjti már a vetőmagokat,és állandóan azt tervezgeti,mit hová fog ültetni..
én az orchideáimat szaporítgatom,és állandóan áll a zuhanyzóban néhány éppen csöpögő frissenmosott szobanövény..
előkotortam a szekrényből a tavaszi színű(citrom-narancssárga+zsengezöld) tányérokat,bögréket..
a lányokon kitört a 'diétázzunk-fussunk-méregtelenítsünk-fogyjunk' őrület..
a kutyákból csomókban hullik a szőr(grrrrr..),és a macskáink is egyre többet dugják ki az orrukat a házból..
rajtam egyértelműen kitört a tavaszi nagytakarítási mánia,és mindent szeretnék begyömöszölni a mosógépbe,ami csak mozdítható..
állandóan sarkig tárom az ablakokat,megfagyasztva ezzel mindenkit(majd jól benáthásítva magam is)..
de az  orromra nőtt zsebkendővel is csak azt mondhatom..
a tavaszt imádom a legjobban..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése