2015. július 25., szombat

kacsakaland..

azt is hihetném,hogy mindenkivel megesik ilyesmi,de be kell látnom,hogy valami különös oknál fogva,mindig mi akadunk bele megmentésre váró állatokba..
(szívem mélyén tudom a választ,csak nem akarom elfogadni..azért van így,mert mi nem fordítunk nekik hátat azzal a felmentő érzéssel,hogy majd valaki más megoldja)..
így eshetett meg,hogy néhány napig vendégeskedett nálunk egy kis tőkés réce..
a szomszédos lakatlan telken kergették a cicáink,aztán kisprintelve az utcára nekiindult a világnak..
mivel itt faluszélén erdőmélyén igen nagy a cica-kutyapopuláció,muszáj volt megfogni,mielőtt beelőz minket valamilyen négylábú..
le sem írnám a jelenetet részletesen,legyen annyi elég,hogy rajtam nem volt elég ruha,hajam is vállalhatatlanul tornyosult a fejem tetején(otthoni kánikula styl),azonnal cselekedni kellett,és így rohantam kacsavadászatra,de legalább csak egy olyan ember látta az utcából,aki igazoltan bolond..



beazonosítani sem tudtuk rögtön,futókacsára tippeltünk,hiszen a közelünkben nincs tó,csak a szomszéd faluban,így a futókacsa életszerűbb megoldásnak tűnt..
de hát a google a barátunk,és egy fb csoportnak hála megerősítést is nyertünk,tehát egy récét fogtunk..
azóta sem tudunk rájönni,hogyan és miként keveredett hozzánk,de két napos pihenő után szabadon engedtük a szomszédos tóban,ahol boldogan tovaúszott(arról sajnos csak videó készült)..

mindig arra neveltem a lányokat,hogy ha bajbajutottat látnak,ne fordítsák el a fejüket,ne várjanak arra,hogy majd más megoldja..
ez a közöny sok rászoruló ember és állat halálát okozza nap mint nap..
ne legyünk közönyösek!




16 megjegyzés:

  1. aranyos
    azt hittem azért futókacsa, mert megfuttatott téged a melegben :)))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán mondanom sem kell,hogy azóta futókacsát is szeretnénk..:-!
      Hogy ez a kis mamlasz is milyen gyorsan szedte a talpait..

      Törlés
  2. Milyen szép!!!!!!A történet!!
    Igen,nekem a ruhám és a frizurám is kánikulai és nem érdekel,mert megsülök!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd,már minden ruha sok..
      Így eshetett meg,hogy futás közben csak azt reméltem,nem leszek látványosság:-)
      Kicsi kacsa pedig olyan boldog volt a tóban..megérte bohócot csinálni magamból

      Törlés
    2. :) Olyan nagy öröm lehetett! Mi is mentünk állatkákat,legfőképpen madarakat kell segíteni.:)
      Régen,a mi gyerekkori falunkban is volt egy falu bolondja.Mindenki törődött vele ,betartva a határokat.Ez is szép szerintem.

      Törlés
    3. :) Olyan nagy öröm lehetett! Mi is mentünk állatkákat,legfőképpen madarakat kell segíteni.:)
      Régen,a mi gyerekkori falunkban is volt egy falu bolondja.Mindenki törődött vele ,betartva a határokat.Ez is szép szerintem.

      Törlés
    4. madárkákban még nincs nagy tapasztalatunk,sajnos egy kis verebet el is vesztettünk most(a cicáktól vettem el,és 3 hétig sikerült csipesszel felnevelni,mégis meghalt szegény),nagy a gyászunk:(
      de egy mentett picúr cica,aki hetek óta erősödik nálunk,most szombaton költözik új gazdihoz..ebben legalább sikeresek vagyunk:)

      Törlés
  3. Jó helyen keresett menedéket. Én is hasonlóan öltözött vagyok, ha udvarra megyek azért legalább egy rövid nadrágot felhúzok. A póló jobb viselet, mint a fürdőruha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát nekem már nem maradt időm rövidnadrágra :-)
      Meg lehet gebedni ebben a hőségben felöltözve..
      Remélem a lehetőségekhez képest jól vagy,vigyázz nagyon magadra!<3

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Van öt, megmentésre váró cicám... akiket képtelen vagyok kivinni a vásárba, mert mindenféle jött-ment, megbízhatatlan ember elviheti őket... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is vidd őket..a helyedben én is rosszul lennék a gondolattól,hogy hová kerülhetnek..
      nekem biztosan senki nem lenne elég jó :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. De kedves vagy,köszönöm! :) talán egyszer újra írok..
      de így legalább megtaláltam a blogodat,olvasód leszek :)

      Törlés
    2. én is szeretnék a te olvasód lenni :D

      Törlés